مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: چرا هر موقع پرسپولیس بازی دارد مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد طلب محسن مسلمان صحبت می‌کند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید آذری در تازه‌ترین اظهارات خود درباره مطالبات باشگاه ذوب‌آهن از باشگاه پرسپولیس بابت انتقال محسن مسلمان به این تیم اظهار داشته است، بازی کردن این بازیکن در دیدار امشب (سه‌شنبه شب) پرسپولیس و سایپا می‌تواند برای سرخپوشان پایتخت دردسر‌ساز باشد. طرح این موضوع از سوی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، البته واکنش روابط عمومی باشگاه پرسپولیس را نیز در پی داشته است.

پندار خمارلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در این مورد، گفت: سؤال ما از آذری این است که چرا هر موقع پرسپولیس بازی دارد او در مورد طلب محسن مسلمان صحبت می‌کند؟ آذری چرا روز گذشته در این باره صحبت نکرد؟

وی افزود: بارها اعلام کرده‌ایم که باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ گفته است، مطالبات‌مان به باشگاه ذوب‌آهن بابت انتقال محسن مسلمان از سهم باشگاه‌مان از درآمدزایی این سازمان پرداخت شود. با توجه به این قضیه دلیل ندارد که آذری در روز بازی پرسپولیس مصاحبه کرده و چنین اظهاراتی را انجام دهد.

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پایان یادآور شد: هواداران پرسپولیس اطمینان داشته باشند مسلمان امشب تیم را در بازی با سایپا همراهی خواهد کرد و هیچ مشکلی هم از سوی باشگاه ذوب‌آهن باشگاه ما را تهدید نمی‌کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )