مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: بازیکنان در تایم نخست نمایش مورد نظر ما را نداشتند اما در تایم های دوم و سوم خواسته های کادرفنی را بهتر به اجرا گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، عباس هاشم‌پور در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار داشت: بازی مقابل تایلند بازی دوستانه خوبی بود و با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه در زمین حاضر شدیم. بازیکنان در تایم نخست نمایش مورد نظر ما را نداشتند اما در تایم های دوم و سوم خواسته های کادرفنی را بهتر به اجرا گذاشتند.وی ادامه داد: از هفت گل به ثمر رسیده حدود ۳ یا ۴ گل ما روی برنامه های تاکتیکی که در تمرینات پیگیری کرده بودیم وارد دروازه تایلند شد که این موضوع باعث خوشحالی کادرفنی است. بازیکنان جوان دعوت شده به تیم ملی جواب اعتماد مربیان را دادند و عملکرد آنها نوید آینده روشنی را برای تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان می دهد.مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تاکید کرد: بدون شک لیگ پویا و منظم فوتبال ساحلی کشور باعث شده تا دست ما برای گزینش بازیکنان بسیار باز باشد. جوانان خوبی در سطح کشور داریم که با دیدن بازیهای آنها در لیگ و دعوت کردنشان به اردوهای انتخابی توانستیم تعدادی از آنها را به تیم ملی بزرگسالان اضافه کنیم.هاشم پور افزود: معتقدم با برنامه ریزی های خوب دپارتمان فوتبال ساحلی، پشت کار کادرفنی و عملکرد خوب بازیکنان می توانیم به اهداف مورد نظرمان برسیم و جا دارد در این راه از باشگاه های لیگ که بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار می دهند، تشکر ویژه ای داشته باشم. همچنین از باشگاه پدیده کاسپین ساری هم برای میزبانی این مسابقات تشکر می کنم.

همچنین علی نادری در خصوص پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال ساحلی مقابل تایلند اظهار داشت: بازی مقابل تایلند کاملا یکطرفه و با برتری ما دنبال شد که دلیل اصلی آن دیکته کردن تاکتیکمان به تیم حریف بود. بدون شک برتری مطلق با ما بود و هرکاری که خواستیم در زمین انجام دادیم اما ضعف هایی هم در تیم داریم که باید کم کم آنها را برطرف کنیم.وی درباره نخستین تجربه خود از حضور در کادرفنی تیم ملی بزرگسالان گفت: حضور روی نیمکت تیم ملی به عنوان کادرفنی شرایط متفاوتی از دوران بازیکنی دارد. من ۲ سال در تیم ملی (ب) به عنوان مربی کادر خود را دنبال کرده ام اما حضور در کادرفنی تیم ملی بزرگسالان استرس خاص خود را دارد که با گذشت زمان و با توجه به اینکه کادرفنی یکدلی داریم شرایط بهتر خواهد شد.مربی تیم ملی فوتبال ساحلی درخصوص حضور جوانان در ترکیب تیم ملی گفت: به هرحال بازیکنان جوان برتری های خاص خود را دارند و از طرفی تجربه هم چیزی است که ارزشمند است و جوان ها در حال حاضر از آن بی بهره هستند. به همین دلیل در بازی امروز میرشمسی از ترکیبی از بازیکنان جوان و پر تجربه استفاده کرد که به نظرم به هدفی که داشتیم رسیدیم.وی در پایان گفت: برای آماده سازی هرچه بهتر تیم ملی به زمان بیشتری نیاز است و بدون شک با این بازیکنانی که در اختیار داریم آینده روشنی در انتظار فوتبال ساحلی ایران است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.