تبریز - سرمربی تیم پیکان با تاکید بر اینکه لیگ خوب و پویایی در پیش داریم، گفت: بازیکنان خوب بین همه تیم ها تقسیم شده اند و این بر زیبایی های لیگ خواهد افزود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی قبل از ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم گسترش فولاد تبریز و پیکان تهران در سالن کنفرانس مجتمع پتروشیمی تبریز با بیان اینکه لیگ برتر در فصل جدید شروع می شود و ما نیز امیدوار هستیم نتایج خوبی بگیریم، افزود: مسیر سخت است و بازی ها سختی درپیش خواهیم داشت ولی امیدوار هستیم.

وی سپس با اشاره به نفرات جذب شده تیم پیکان ابراز داشت: نفرات خوبی را جذب کرده ایم و می توانیم با گذشت زمان به هماهنگی و ثبات بیشتری دست پیدا کنیم و به اهدافی که در لیگ داریم برسیم.

جلالی همچنین با تاکید بر اینکه هدف پیکان در این فصل رسیدن به ثبات و ماندن در لیگ برتر است، ادامه داد: تیم ها خوب هستند و قرعه ما نیز سخت است ولی این یک فرصت است و باید از فرصت ها استفاده کرد.

وی سپس در خصوص بازی تیمش برابر گسترش فولاد گفت: گسترش یکی از تیم های خوب لیگ است و ما نیز امروز بازی سختی خواهیم داشت ولی تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا امروز در تبریز امتیاز بگیریم.

جلالی افزود: ما تیم ها و بازیکنان آنها را آنالیز کرده ایم و تیم گسترش فولاد را نیز همچنین که امیدواریم امروز از نقاط ضعف تیم تبریزی استفاده کنیم.

دو تیم گسترش فولاد تبریز و پیکان تهران امروز از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم می روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.