سرمربی تیم ملی انگلیس می‌گوید اگر کاپیتان منچستریونایتد در پست جدیدی که در بازی خواهد کرد موفق باشد، همان پست را در ترکیب سه‌شیر نیز برایش در نظر می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سم آلاردایس نسبت به آینده وین رونی خوش‌بین است. او اگرچه هنوز رونی را به‌عنوان کاپیتان تیمش معرفی نکرده است، اما می‌گوید که کاپیتان شیاطین سرخ کسی است که همچنان می‌تواند روی کمک او به تیم ملی انگلیس کمک کند.

آلاردایس به خبرنگاران گفت: من فکر می‌کنم که رونی هنوز می‌تواند نقش بسیار بزرگی را در تیم ملی انگلیس ایفا کند. اگر ژوزه مورینیو می‌گوید که نمی‌خواهد رونی را در مرکز خط میانی قرار بدهد و او را به خط حمله می‌برد تا برای منچستریونایتد گل بزند، پس بی‌فایده است که من در تیم ملی انگلیس او را در پست دیگری قرار بدهم و به مرکز خط میانی ببرم. من هنوز نمی‌توانم درباره پستی که رونی برای تیم ملی بازی خواهد کرد نظری بدهم و تا وضعیت او را در تیم باشگاهی‌اش نبینم نمی‌توانم چنین کاری را انجام دهم. این موضوع نه فقط درباره رونی بلکه درباره تمام بازیکنان تیم ملی صدق می‌کند.

آلاردایس افزود: امیدوارم که در فصل جدید برای تمام بخش‌ها بازیکنان طراز اولی وجود داشته باشد و امیدوارم که آنقدر بازیکن خوب وجود داشته باشد که انتخاب ۱۱ نفر ترکیب اصلی برای من سخت‌ترین کار شود، چون در آن صورت همه بازیکنان آماده هستند و کمبود مهره نخواهیم داشت.

مورینیو، سرمربی شیاطین سرخ گفته است که هر کاری از دستش ساخته باشد برای کمک به آلاردایس انجام می‌دهد و سعی خواهد کرد که بازیکنان ملی‌پوش انگلیسی‌اش در منچستریونایتد را در اوج آمادگی به تیم ملی تحویل دهد. حالا آلاردایس ۶۱ ساله هم می‌گوید که امیدوار است بتواند یک همکاری سازنده را با آقای خاص ایجاد کند.

آلاردایس که اولین بازی رسمی‌اش به‌عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس چهارم سپتامبر (۱۴ شهریور) برابر اسلواکی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ است، افزود: ما باید تلاش و تا جای ممکن به یکدیگر کمک کنیم. البته اوضاع همیشه به این منوال نخواهد بود و گاهی اوقات انتظاراتی که از سرمربیان لیگ برتری و از من به‌عنوان سرمربی تیم ملی وجود دارد، باعث ایجاد برخی اختلافات می‌شود، چون فشار کاری روی ما زیاد می‌شود. به‌همین دلیل آنها خودشان را ملزم به محافظت از بازیکنان‌شان می‌دانند و من هم باید با بده بستان بازیکنان با باشگاه‌ها کنار بیاییم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.