هافبک استقلال تهران با بیان اینکه به خاطر بدنسازی فشرده ای که داشتیم بازی خوبی انجام ندادیم، گفت: در هفته های آینده بازیهای بهتری از خود ارائه خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو حیدری پس از تساوی تیمش در هفته اول لیگ شانزدهم مقابل نفت تهران گفت: با توجه به فشار بدنسازی که داشتیم از دقیقه ۶۰ به بعد نتوانستیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و نفت مقابل ما بازی خوبی ارائه داد و توانست چندین موفقیت خوب هم بدست بیاورد که با هوشیاری دروازه بانان جوانمان این حملات خنثی شد.

وی تاکید کرد: مطمئنا در هفته های آینده شما استقلال بهتری را شاهد خواهید بود و با توجه به نفراتی که در این فصل جذب کرده ایم حرفهای زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

خسرو حیدری گفت: به عنوان نمونه باید بگویم ووریا غفوری شب گذشته تب و لرز شدیدی داشت ولی با همان وضعیت برای استقلال بازی کرد و این نشان می دهد که بازیکنان به تیمشان تعصب خاصی دارد.

هافبک استقلال تهران در خصوص درگیری فخرالدینی با کاوه رضایی گفت: این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و نمی توان جلوی آن را گرفت.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر اینکه فخرالدینی گفته است شماره یک استقلال باعث جدایی او از استقلال شده است، ادامه داد: بهتر است سئوال فنی از من بپرسید و نه سئوال حاشیه ای.

حیدری در پایان گفت: آرش برهانی و حنیف عمران زاده سالها برای استقلال بازی کردند و بعد هم از این تیم جدا شدند و این مسئله طبیعی است و روزی برای همه ما اتفاق خواهد افتاد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )