مربی تیم فوتبال استقلال گفت: کدام مربی عاقلی از همان هفته اول قول قهرمانی می‌دهد که من این کار را انجام دهم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد خرمگاه پس از تساوی یک - یک استقلال مقابل نفت تهران اظهار داشت: ما در دوران بدنسازی بودیم، اما نفتی‌ها چند روز قبل کار خود را شروع کرده‌اند. به‌نظرم اگر شرایط دو تیم مساوی بود، می‌توانستیم برنده شویم.

وی افزود: شناخت کاملی از حریف داشتیم. نفت فقط سه چهار تغییر در ترکیبش نسبت به فصل گذشته داشت. البته نفتی‌ها عملکرد بهتری داشتند و نمی‌خواهم بهانه‌ای بیاورم.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: حوصله کنید، هنوز بازی اول بود که برگزار کردیم. ما جزو تیم‌هایی هستیم که در کورس قهرمانی قرار خواهد داشت.

خرمگاه در پاسخ به این پرسش که آیا قول قهرمانی می‌دهد یا نه، گفت: کدام مربی عاقلی از حالا برای قهرمانی تیمش قول می‌دهد که من دومی باشم؟

وی با اشاره به صحبت‌های برانکو در فصل گذشته که از قهرمانی تیمش صحبت می‌کرد، عنوان کرد: برانکو بعد از ۱۰ هفته از قهرمانی صحبت کرد، چون که تیمش را دیده و شناخته بود. ما هم باید صبور باشیم تا بتوانیم با قهرمانی جواب خوبی به هواداران‌مان بدهیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پایان در خصوص غیبت میثم مجیدی در لیست این تیم برای دیدار مقابل نفت عنوان کرد: این مسئله با تشخیص کادر فنی صورت گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.