بازیکن تیم استقلال گفت: از نتیجه راضی نیستیم؛ چراکه به دلیل بدنسازی، بدن‌های بازیکنان سنگین بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وریا غفوری درباره تساوی استقلال و نفت گفت: از نتیجه راضی نیستیم؛ چراکه تازه از بدنسازی خارج شده‌ایم و طبیعی بود که بدن‌هایمان سنگین باشد. به هر حال ما در هفته اول آماده نبودیم، اما در هفته دوم شرایط بهتر خواهد شد.

وی درباره اینکه قبل از بازی بیمار شده بود، ادامه داد: متأسفانه یک شب قبل از بازی دچار تب‌ولرز شدیدی شدم، البته قرار هم نبود که بازی کنم، اما بنا به شرایط بازی امشب به میدان رفتم.

غفوری در مورد غیبت هواداران استقلال در این بازی هم افزود: به هر حال حضور هواداران بسیار تأثیرگذار است، آنها یار دوازدهم ماد هستند و امیدوارم از هفته دوم به ورزشگاه آمده و سکوها را پر کنند تا نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد نتیجه به‌دست‌آمده و تساوی اظهار داشت: طبیعی است که این نتیجه برای هواداران ما خوب نیست، ولی به هر حال ما از فصل بدنسازی بیرون آمده‌ایم و در هفته‌های بعد بهتر خواهیم شد.

این بازیکن در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا امروز خوش‌شانس بودید، تصریح کرد: همان‌طور که در ابتدای حرف‌هایم گفتم بازیکنان به دلیل بدنسازی سنگین، بدن‌هایشان آزاد نشده بود، اما شما این را بدانید که نفت هم تیم خوبی است که دست‌وپا بسته نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.