پیش از آغاز دیدار تیم‌های استقلال و نفت تهران از علی دایی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و نفت تهران در هفته اول لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ امشب (دوشنبه) در ورزشگاه خالی از تماشاگر به مصاف هم رفتند که حاشیه‌های دیدار به شرح زیر است:

* تغییر و تحولاتی در جایگاه خبرنگاران صورت گرفته و سکوی این جایگاه تعمیر شده است.

* با توجه به اینکه هفته اول به نام هفته اهدای خون نامگذاری شده از سوی روابط عمومی سازمان لیگ تخته سفیدی کنار زمین گذاشته شده تا بازیکنان و مربیان روی آن امضا کنند.

* پیش از این که بازی آغاز شود علیرضا منصوریان با ۲ دسته گل به سمت نیمکت نفت رفت. سرمربی استقلال یک دسته گل را به دایی داد و دسته گل دیگری را گردن رحیم ایرانیان سرپرست تیم نفت انداخت.

* پیش از آغاز بازی از علی دایی به عنوان سفیر انتقال اهدای خون تقدیر شد.

* هنگامی که منصوریان در حال دست دادن با نیمکت‌نشینان نفت بود علی دایی به شوخی سر منصوریان فریاد زد و گفت: زودتر بیا که منتظر نمانیم!

* همه بازیکنان فصل گذشته تیم نفت که زیر نظر علیرضا منصوریان کار می‌کردند به سمت سرمربی سابقشان رفتند. همچنین میلاد فخرالدینی که در استقلال حضور داشت به سمت نیمکت استقلال رفت.

* چند دقیقه از زمان بازی نگذشته بود که غلامرضا بهروان، رحیم ایرانیان سرپرست تیم نفت را صدا زد و دقایقی با او صحبت کرد.

* منصور پورحیدری و دکتر امین نوروزی در ورزشگاه حضور دارند.

* با وجود اینکه کمیته انضباطی رای به محرومیت تماشاگران استقلال در این دیدار داده چند تن از هواداران استقلال در بیرون از ورزشگاه حضور یافته بودند که حراست ورزشگاه مانع از ورود آنها به ورزشگاه شدند.

* تعدادی از کودکان که در ابتدای بازی حضور داشتند در سکوها به تشویق تیم استقلال می‌پردازند.

* یکی از هواداران جانباز تیم فوتبال پرسپولیس که معمولا همه بازی‌های این تیم را از کنار نیمکت سرخپوشان تماشا می‌کند در تونل ورزشگاه حضور یافت در حالی که لباس قرمز بر تن داشت قصد داشت کنار زمین حضور داشته باشد، اما هنوز اجازه ورود به زمین را پیدا نکرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.