تبریز - سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص اینکه تراکتورسازی به این تیم پولی برای سفر به تبریز و رزرو هتل داده است، گفت: تراکتور هنوز پولی به ما نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن روشنایی بعداز کسب یک امتیاز ارزشمند در تبریز در جمع خبرنگاران گفت: برخی ها می گویند ما از تراکتورسازی پول گرفته ایم تا به تبریز سفر کنیم ولی ما تاکنون از تیم تبریزی پولی نگرفته ایم و فردا هم به اهواز بازمی گردیم.

وی سپس ادامه داد: ما نمی خواهیم تراکتورسازی ضرر کند. تیم استقلال خوزستان به خاطر سازمان لیگ قبول کرد که در تبریز با تراکتورسازی بازی کند.

روشنایی با اشاره به اینکه تیم خوزستانی برای تهران بلیت رزرو کرده بود، گفت: روز گذشته گفتند که باید به تبریز بیاییم، ما هم در سه مرحله و به سختی به تبریز رسیدیم و امروز بازیکنان تیم هم با وجود خستگی راه خوب کار کردند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به خاطر مردم تبریز و با درخواست باشگاه تراکتور سختی کشیدیم ولی امروز موفق شدیم تک امتیاز خوبی را در این بازی سخت کسب کنیم.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نخستین دیدار خود در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر را با تساوی برابر قهرمان لیگ فصل گذشته پشت سرگذاشت تا اولین دو امتیاز فصل جدید را از دست بدهد.

لوسیانو ادینیو(۱۵) و فرزاد حاتمی(۶۰) برای تراکتورسازی و رحیم زهیوی(۵۹ و ۷۲ - پنالتی) برای استقلال خوزستان گل زدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.