سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد، تیمش مقابل استقلال خوزستان نتیجه خوبی نگرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از تبریز، امیر قلعه‌نویی در خصوص دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال خوزستان که با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید، گفت: عملکرد تیم از نظر نتیجه اصلاً خوب نبود، اما از نظر فنی فقط دقایقی خوب نبودیم. ما توانستیم چند موقعیت صددرصد ایجاد کنیم که این نشانه رشد تیم ماست.

وی ادامه داد: من در بین دو نیمه ناراحت این بودم که می‌توانستیم در نیمه اول به گل دوم هم برسیم، اما موقعیت‌ها را از دست دادیم. در نیمه دوم هم که دو گل خوردیم تا بازی برده را با تساوی عوض کنیم. ضمن اینکه به نظر من دروازه‌بان تیم حریف بهترین بازیکن زمین بود و موقعیت‌های زیادی را از ما گرفت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، اظهار داشت: ادینیو را به‌دلیل آسیب‎دیدگی تعویض کردیم. او بازی خوبی را از خود به نمایش می‎گذاشت. در کل آینده خوبی را برای تیمم متصورم. در دقایقی از بازی نشان دادیم که می‎توانیم به این تیم امیدوار باشم، اما باید روی نقاط ضعف خود تمرکز کنیم.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه چرا تیمش در نیمه دوم بازی نمایش مناسبی نداشت و اینکه کرار بازی خوبی را انجام نداد، گفت: امروز می‎توانستیم بازی را ببریم. کرار هم یکی از روزهای خوب خودش را سپری کرد. باید بیشتر تلاش کنیم که هر توپی به سادگی وارد دروازه‌مان نشود. امروز توپ‎های آسانی وارد دروازه ما شد که این خوب نیست. امروز موقعیت‎های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم، اما باید تمرکز بیشتری روی کارهای دفاعی داشته باشیم.

وی با انتقاد از اینکه چرا بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان در زمین تمرین سرخپوشان تبریزی انجام شده است، گفت: از همه دوستان که کمک کردند شرایط برای برگزاری این دیدار مهیا شود، تشکر می‎کنم اما به‌نظر من درست نیست تیمی در محل تمرینش بازی کند. نمی‎خواهم بهانه‌جویی کنم، اما انگیزه مسابقه در زمین تمرین با ورزشگاه محل بازی متفاوت است.

قلعه‎نویی یادآور شد: ما فقط یک دیدار دیگر در این زمین بازی خواهیم کرد و امیدوارم پس از آن در ورزشگاه یادگار امام بازی کنیم. امروز با مدافع عنوان قهرمانی بازی کردیم که نسبت به فصل قبل تنها دو تغییر داشت و از نظر اعتمادبه‌نفسی هم در شرایط مناسبی بود.

وی در پایان گفت: نمی‎دانم دلیلش چیست که هر دروازبانی مقابل ما قرار می‎گیرد، روز خوبش است و موقعیت‎های مناسب را می‎گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.