سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هنوز قراردادی با حاج صفی امضا نکرده‌ایم اما امروز با مدیربرنامه‌های این بازیکن در آلمان تماس داشته‌ام.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، عبدالله ویسی دقایقی پیش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در هفته نخست لیگ برتر مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: شروع لیگ به دلیل ناشناخته بودن تیم‌ها بسیار سخت است اما آماده این دیدار سخت و خطرناک خانگی هستیم و همه تلاش خود را برای کسب ۳ امتیاز به کار می‌بندیم.

وی در پاسخ به سؤالی درباره امضای قرارداد با حاج‌صفی افزود: هنوز قراردادی با حاج‌صفی امضا نکرده‌ایم اما امروز با مدیربرنامه‌های این بازیکن در آلمان تماس داشته‌ام.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره جدایی احتمالی محمدعلی احمدی خاطرنشان کرد: قرارداد محمدعلی احمدی بیش از انتظار ما بود و به همین دلیل ما با این بازیکن به توافق نرسیده‌ایم.

وی با اشاره به وضعیت هادی عقیلی تصریح کرد: ما قراردادها را از نظر مالی حدود ۶۰ درصد پایین آورده‌ایم و پیش از شروع تمرینات لیستی از سوی باشگاه در تیم نبودند. بودجه ما کمتر از نصف شده و تیم ما حدود ۷ سال رده سنی خود را کمتر کرده به همین دلیل مسئله عادی عقیلی به باشگاه ارتباط دارد و به طور قطع عقیلی با توجه به مبلغ قراردادش در لیست ما نیست.

ویسی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه چرا ویسی با بدترین شرایط به سپاهان آمد، بیان کرد: فلسفه کاری من این است که تیم‌هایی با قیمت خوب ببندم از طرفی به خوبی مردم اصفهان و سپاهان را می‌شناسم و ادعای سپاهانی بودن را دارم البته من اختیار کامل هم از سوی سبحانی برای بستن قرارداد دارم.

وی گفت: در حالی که چندین پیشنهاد خوب داشتم اما با سپاهان قرارداد سفید امضا کرده‌ام، کله ویسی برای اینگونه شرایط داغ است و آمدم به اصفهان تا این تیم را به شرایط گذشته بازگردانم، در سپاهان به دنبال پول نبودم و اهداف بزرگتری را در این تیم دارم و به طور قطع سال خوبی را برای سپاهان رقم می‌زنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره رضایت این مربی از بازیکنان جدید سپاهان اظهار داشت: برخی فوتبال بازی می‌کنند و برخی با فوتبال بازی می‌کنند، بازیکنانی داشته‌ایم که پیرزن ۸۰ ساله در دورترین نقطه ایران او را می‌شناخت اما برای پول آمده بود. اما تیم ما همانطور که گفتم بازیکنان خوبی دارد و کیفیت بازیکن به نام او نیست.

وی افزود: بازی نخست کار فنی نمی‌خواهد و مهم این است که قلب بازیکنان را داریم و بازی خوبی را مقابل پدیده انجام می‌هیم.

ویسی در پاسخ به این سؤال که چه تضمینی بر ماندن بازیکنان جوان در فصول آینده است، خاطرنشان کرد: هیچ تضمینی بر ماندن بازیکن نیست و این به شخصیت بازیکن ارتباط دارد ولی بازیکنی که امسال ۲۵۰ میلیون گرفته اگر سال آینده ۵۰۰ میلیون پیشنهاد داشته باشد اگر بداند که سپاهان شخصیت او را زنده کرده به طور قطع باید در تیم خود بماند.

وی تصریح کرد: به من گفته شد که با ۱۵ میلیارد تیم را جمع کنم اما امسال با ۱۲ میلیارد تیم را بسته‌ایم و این قراردادها نصف قرارداد استیماچ بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.