سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: تیم‌ها از نظر بازیکن تغییرات بسیاری داشته‌اند و پدیده مشهد نیز در نقل و انتقالات به ۸۰ درصد خواسته‌های خود رسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، رضا مهاجری دقایقی پیش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: پایان فصل گذشته پس از ۱۵ روز استراحت تمرینات خود را آغاز کرده و پس از آن به تهران آمدیم.

وی افزود: با چندین بازی تدارکاتی به نخستین دیدار لیگ پا گذاشته‌ایم و امیدوارم در نخستین دیدار مقابل سپاهان نتیجه خوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده با بیان اینکه تیم‌ها از نظر بازیکن تغییرات بسیاری داشته‌اند، گفت: در نقل و انتقالات به حدود ۸۰ درصد خواسته‌هایمان رسیده‌ایم و روز گذشته نیز میثاق‌نامه‌ای را امضا کردیم، امیدوارم امسال بتوانیم نتایج بهتری را رقم بزنیم.

وی در پاسخ به سؤالی درباره تغییرات سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان از نظر بازیکنان و کادر فنی تغییر بسیاری داشته‌ است؛ سال گذشته ویسی بر خلاف تصورات قهرمان شد و افتخار ما این است که تیم‌های شهرستان مانند سپاهان، ذوب‌آهن و تراکتور آماده باشند، ما نیز آماده هستیم که فردا مقابل سپاهان جدید به میدان برویم.

مهاجری درباره هدف پدیده در این فصل تصریح کرد: همه تیم‌ها ابتدای لیگ به دنبال قهرمانی و سهمیه هستند اما تنها یک تیم قهرمان می‌شود. هرچه پیش برویم و از هفته ۸ به بعد تیم‌ها فرار خود را آغاز می‌کنند و امیدوارم در این هفته‌ها فرار بزرگ را انجام دهیم.

وی درباره تغییر داور این دیدار بیان کرد: در راه متوجه این مسئله شدم که کرمانشاهی با اکبری جا به جا شدند؛ البته هر ۲ داور از بهترین‌ها هستند اما اینکه یک داور از این بازی به بازی دیگر انتقال یابد چندان خوب نیست و ممکن است تمرکز وی از بین برود؛ از کمیته داوران این خواهش را دارم که شاهد این تغییرات نباشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.