سرمربی دینامو زاگرب کرواسی در آستانه بازی رفت مرحله سوم لیگ قهرمانان اروپا برابر دینامو تفلیس گفت: با حریف آسان‌تری در این مرحله روبه‌رو هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم دینامو زاگرب کرواسی با در اختیار داشتن علی کریمی، بازیکن ایرانی خود فردا (سه شنبه) در بازی رفت مرحله سوم لیگ قهرمانان اروپا میزبان دینامو تلفیس گرجستان است. یاران کریمی در مرحله دوم این رقابت‌ها واردار مقدونیه را در دو بازی رفت و برگشت شکست داده بودند.

زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم دینامو زاگرب کرواسی درباره این بازی گفت: در بازی رفت می‌خواهیم با کسب نتیجه لازم از صعود به مرحله بعدی اطمینان پیدا کنیم. دینامو تفلیس قدمت طولانی دارد و کیفیت فنی این تیم همانند واردار مقدونیه است. باید به صورت کاملا جدی برابر تیم دینامو بازی کنیم و حریف را کوچک نشماریم.

سرمربی تیم علی کریمی در ادامه اظهار داشت: دینامو تلفیس حریف آسان‌تری به نسبت واردار مقدونیه است. تیمی که سرعت و سازماندهی خوبی دارد، اما دارای میل تهاجمی خوبی نیست. تیم واردار در این خصوص بهتر از دینامو تلفیس بود.

کرانچار سپس با اشاره به سیستم جدید تیم دینامو زاگرب گفت: به این موضوع فکر می‌کنم که سه مهاجم را در زمین قرار دهم. البته این انقلاب تاکتیکی نیست. حضور دو مهاجم و یک بال در ترکیب دینامو زاگرب بستگی به وضعیت حریف دارد و بازی فردا برابر دینامو تلفیس این اجازه را به من می‌دهد تا سیستم مورد نظر خود را که ۱-۳-۲-۴ است در زمین پیاده کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.