کرج - با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس هیئت فوتبال استان البرز انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان البرز که بعد از ظهر دوشنبه چهارم مرداد در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، ضمن قدردانی از عملکرد سرپرست اداره کل ورزش و جوانان البرز به موجب برگزاری جلسات برای شناخت کاندیداها، اظهار کرد: این مجمع در کمال آرامش برگزار شد.

وی با بیان اینکه فرد منتخب باید از ظرفیت همه افراد استفاده کند، افزود: انتخاب «محمد محمودی» به عنوان رئیس هیئت فوتبال البرز برای کشور به سبب حضور در مجلس شورای اسلامی موثر و منشا اثر خواهد بود.

تنگ نظری ها در حوزه فوتبال برطرف شود

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: رئیس منتخب هیئت فوتبال البرز باید تلاش خود را معطوف پیشرفت فوتبال البرز کند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

وی با اشاره به اینکه فوتبال به سبب گستردگی با هیچ پدیده ای قابل قیاس نیست، تصریح کرد: تنگ نظری های موجود در حوزه فوتبال باید برطرف شود.

تاج با تاکید بر اینکه فوتبال جای سکون و سکوت نیست، گفت: عملکرد در این بخش باید به عموم مردم توضیح داده شود.

وی با بیان اینکه اخبار برتر فوتبال باید خوراک ۹۰ درصد نشریات و خبرگزاری ها را تامین کند، یادآور شد: حضور محمد محمودی در فوتبال البرز تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور بیان کرد: توضیح دادن وجه مشترک همگی مسئولان است که باید همواره مد نظر قرار گیرد.

توسعه فوتبال نیازمند همکاری همگانی است

وی با بیان اینکه فوتبال با دستان شخص رئیس هیئت قابل اداره شدن نیست، گفت: توسعه و پیشرفت فوتبال به همکاری همگانی دستگاه های اجرایی، سازمان ها و نهادها نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه در تمام مسابقاتی که امروز برگزار می شود از کمک یگان ویژه استفاده می شود، تصریح کرد: قدردانی از افراد غیر فوتبالی اما فعال در حوزه فوتبال قابل تقدیر است.

به گزارش مهر؛ در این جلسه محمد محمودی با کسب ۱۶ رای از مجموع ۲۱ رای دریافت شده به مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان البرز منصوب شد.

محمد محمودی نماینده مردم شهریار، ملارد و شهرقدس در مجلس شورای اسلامی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.