تبریز – درحالیکه کمتر از دو ساعت دیگر به شروع مسابقه بین تیم های تراکتورسازی و استقلال خوزستان باقی مانده ورزشگاه اختصاصی تراکتور درحال پر شدن است.

به گزارش خبرنگار مهر، از ساعت ۱۴ درهای ورزشگاه همزمان با آغاز بلیط فروشی باز شد و جمعیت هزار نفری که از ساعت ها قبل در مقابل ورزشگاه منتظر باز شدن درهای ورزشگاه بودند به سکوهای تماشاگران هدایت شدند.

جمعیت چهار هزار نفری هم اکنون در ورزشگاه ۸ هزار نفری تراکتورسازی حضور دارند و البته ازدحام شدید جمعیت مقابل درهای ورودی نیز وجود دارد که به کندی تماشاگران درحال ورود به ورزشگاه هستند.

اتوبان تبریز – آذرشهر ترافیک نسبتا سنگینی دارد و نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی نیز در اطراف اتوبان حضور دارند.

رختکن های جدیدی برای تیم های میزبان و میهمان به ورزشگاه آورده شده است. همچنان بر تعداد طرفداران حاضر در ورزشگاه افزوده می شود و به نظر می رسد تا دقایقی دیگر ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی کاملا پر می شود.

جایگاه کوچکی برای خبرنگاران درنظر گرفته شده است و تعدادی از عکاسان نیز مشغول گرفتن عکس از هواداران حاضر در ورزشگاه هستند.

دو تیم تراکتورسازی و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی به مصاف هم می روند.

استقلال خوزستان در این بازی با رافائل، پیمان شیرزادی، محمد طیبی، عزت پورقاز، میثم دورقی، فرشاد سالاروند، مهدی مومنی، رحیم زهیوی، حسن بیت سعید، جلال عبدی و عقیل کعبی به میدان می رود.

ترکیب تراکتورسازی برابر استقلال خوزستان نیز اعلام شد تا اولین ترکیب تیم قلعه نویی در فصل شانزدهم مشخص شود. محمدرضا اخباری همچون سال گذشته درون دروازه تراکتورسازی خواهد بود، محمدی، ایرانپوریان، بنگر و آقایی مدافعان تراکتورسازی تبریز برابر استقلال خوزستان خواهند بود. رفیعی، ابراهیمی و کیانی در میانه میدان و حاتمی، کرار و ادینهو نیز بازیکنان خط حمله تراکتور در این دیدار خواهند بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.