رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من با خرید و فروش تیم‌ها مخالف هستم و اعتقاد دارم باید تیم در استان شکل گیرد و در همان استان روز‌به‌روز رشد کند و شکوفایی خود را نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مهدی تاج در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال استان البرز که بعد از ظهر امروز در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز به‌دلیل داشتن ظرفیت‌های فراوان از نظر داشتن داوران در سطح بسیار بالایی وجود دارد.

وی افزود: البرز همچنین دارای بازیکنان برجسته‌ای چه در سطح جوانان و نوجوانان و نیز در تیم‌های آقایان و بانوان در سطح بسیار بالایی است.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: من با خرید و فروش تیم‌ها مخالف هستم و اعتقاد دارم باید تیم در استان شکل گیرد و نیز در همان استان روز به روز رشد کند و شکوفایی خود را نشان دهد.

تاج با اشاره به این موضوع گفت: در این انتخابات باید شخصی وارد شود که از نظر مالی و اطلاعات ورزشی و شخصیتی، بتواند کمک‌های بسیار زیادی به این هیئت انجام دهد و مسئولان نیز تمام تلاش خود را برای کمک به این موضوع داشته باشند.

وی عنوان کرد: امیدواریم شخصی وارد این عرصه شود که بتواند فوتبال این استان را به جایگاه والایی برساند و بدون خصومت شخصی با دیگر نامزدها در ارتباط باشد و از نقطه نظرات آنها برای بهبود این امر کمک گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.