سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: امیدواریم در بازی مقابل پرسپولیس استارت خوبی در لیگ برتر بزنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر، گفت: خوشحالم که بعد از مدتها به بهانه فوتبال دوباره در جمع شما حضور دارم. ابتدا باید دو نکته را عرض کنم. ابتدا به نوبه خودم از مردم دعوت می‌کنم که برای انتقال خون اقدام کنند. همچنین مراسم برترین‌ها برگزار شد و جا دارد که برای برگزاری این مراسم به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خسته نباشید بگویم. این مراسم یک انگیزه‌ای ایجاد می‌کند تا بازیکنان همه سعی می‌کنند جزو بهترین ها باشند.

وی افزود: آرزوی فصل خوبی را برای تمام عوامل فوتبال دارم. همه باید کمک کنیم که لیگ با کیفیت خوبی را شاهد باشیم و حاصلش هم حضور بازیکنان خوب در تیم مالی باشد. امسال سال جام جهانی است و می‌تواند مفید باشد.

سرمربی سایپا یادآور شد: اولین بازی ما با پرسپولیسی‌ است که همیشه جزو بزرگنرین تیم‌های ایران است. بازیکنان ما انگیزه مضاعف دارند. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و مهم ترین عامل این موضوع هواداران این تیم است. امیدواریم مقابل پرسپولیس استارت خوبی در لیگ داشته باشیم.

وی در رابطه با تقابل با برانکو ایوانکوویچ گفت: برانکو بزرگ و استاد ما است و ایشان همیشه جایگاه ویژه‌ای در فوتبال ما دارد. از این بابت خوشحالم که برانکو در ایران است. فوتبال ما به مربیان این‌چنینی نیاز دارد.

فرکی خاطرنشان کرد: وقتی یک شاگرد و استاد مقابل هم قرار می گیرند، این موضوع ایجاد انگیزه می‌کند. ما در کنار رفاقت‌هایمان، رقابتهایمان نیز سالم دنبال می‌شود.

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.