سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر گفت: برای شروع لیگ هیجان زده هستیم و می‌خواهیم جاه‌طلبی پرسپولیس برای قهرمانی را در همین هفته اول نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا در هفته اول لیگ برتر که بعدازظهر امروز دوشنبه در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد گفت: خیلی هیجان زده هستم که در آستانه شروع فصل جدید قرار داریم. بی صبرانه منتظر شروع بازیهای لیگ هستیم.

وی افزود: دلیل کار کردن ما همین لیگ است. همچنین به خاطر نامگذاری هفته اول هیجان زده هستم که به نام اهدا خون نامگذاری شد. زیرا با یک واحد خون می‌شود جان یک انسان را نجات داد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: سخت ترین بازی دیدار اول است. هر تیمی چند هفته وقت نیاز دارد تا به آمادگی برسد. بازیکنان ما توان مضاعفی از خود در طول تمرینات به نمایش گذاشتند و همینطور که می‌دانید همه بازیکنان به جز آرام طبع آماده هستند و برای حضور در ترکیب رقابت می‌کنند.

وی افزود: در شروع کار یک حریف قدرتمند را پیش رو داریم. من فکر می‌کنم سایپا از سال گذشته بهتر خواهد بود. سال گذشته این تیم پنج امتیاز از ما گرفت و یکی از دلایل اصلی ناکامی در قهرمانی پرسپولیس همین سایپا بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: ساییپا چند بازیکن خوب جذب کرده و در کنار همه اینها بزرگ‌ترین تقویت این تیم حسین فرکی بود که در سه سال گذشته دو قهرمانی با فولاد و سپاهان داشت. دانش فرکی برای ما یک چالش خواهد بود. ما هم رسیدن به اهدافمان را از ابتدای تمرینات پی‌ریزی کردیم و می‌خواهیم از هفته اول جاه طلبی را نشان دهیم و برای قهرمانی بجنگیم. هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ و حذفی و عملکرد خوب در لیگ قهرمانان آسیاست.

برانکو گفت: فرکی مربی خوبی است. به دانش او آگاهم. فرکیی بیش از ده سال است که کار می‌کند و نتایج او معرف کارش است. اما در نهایت این بازیکنان هستند که تصمیم می‌گیرند چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی در رابطه با حضور طارمی در ترکیب پرسپولیس گفت: طارمی در رقابت برای حضور در ترکیب قرار دارد. او حدود دو ماه تمرین نداشته. اما تلاش می‌کنیم تا او زودتر به ما اضافه شود. او و بازیکنان اوکراینی صد در صد آماده نیستند. اما باید دید که چه اتفاقی می‌افتد.

برانکو در رابطه با تحمیل بازیکن از سوی باشگاه گفت: همیشه این حرف و حدیث ها وجود دارد. هیچ بازیکنی بدون نظر من جذب نشده است. این بازیکنان با کیفیت هستند و در باشگاهی بودند که سال‌های سال در بالای جدول لیگ اوکراین که هشتمین لیگ برتر اروپاست، حضور داشتند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با ترکیب خط دفاعی تیمش گفت: خط دفاع بسیار مهم است. اگر الان تیممان را نگاه کنید از خط دفاع فقط انصاری حضور دارد. ما بازیکنان جدید زیادی داریم. اما زمان نیاز است تا باهم هماهنگ شوند.

ایوانکوویچ در رابطه با اینکه انتظارات از پرسپولیس برانکو بالا رفته گفت: کاملا به این موضوع واقف هستیم و از مسئولیت فرار نمی‌کنیم و می‌خواهیم دوباره شادی زایدی را تقدیم هوادارانمان کنیم. هوادارانی که پارسال به بهترین نحو ما را همراهی کردند. نمونه دیگرش بازی تدارکاتی که ما را همراهی کردند. البته نمی‌توانم وصف کنم غمی را که در ناکامی از کسب عنوان قهرمانی داشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.