معاون پشتیبانی و مالی وزارت ورزش و جوانان از آمادگی این وزارتخانه برای واگذاری ۲۰ تا ۳۰ استادیوم بزرگ کشور به تیم‌های لیگ برتری و دسته ‌اولی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمناف هاشمی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به وجود ۱۰ هزار مکان ورزشی در کشور افزود: طی سه سال گذشته ۷۰ درصد اماکن ورزشی به بخش خصوصی واگذار شده و درآمدها در برخی استان‌ها مثل تهران ۱۰ برابر شده است.

وی با اشاره به گزارش استاندار ایلام در خصوص وضعیت ورزش و جوانان این استان ادامه داد: در استان ایلام بخش خصوصی قدرتمند برای نگهداری اماکن ورزشی وجود ندارد، بنابراین باید دولت به کمک بخش خصوصی بیاید.

معاون پشتیبانی و مالی وزارت ورزش و جوانان از آمادگی این وزارتخانه برای واگذاری ۲۰ تا ۳۰ استادیوم بزرگ کشور به تیم‌های لیگ برتری و دسته یکی خبر داد و گفت: آماده‌ایم این استادیوم‌ها را در شهرهای مختلف به تیم‌ها واگذار کنیم که این آمادگی برای استان ایلام نیز وجود دارد.

هاشمی با اشاره به وضعیت طلاق در استان ایلام تاکید کرد: طلاق در ایلام در مقایسه با استان‌های دیگر وضعیت بهتری دارد، هرچند به ۱۷ درصد رسیده است.

وی بالا بودن آمار خودکشی در استان ایلام را به دلیل نبود تعادل فرهنگی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: فضای مجازی توقعات جوانان را بالا برده، اما مسائلی مثل نبود سینما در استان ایلام سبب عدم تعادل فرهنگی شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.