باشگاه پرسپولیس قصد دارد از تک رشته ای بودن خارج شود و علاوه بر فوتبال در رشته های دیگر هم فعالیت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، پندار خمارلو مدیر روابط عمومی سرخپوشان در مورد جلسه امروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه امروز با حضور نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و باشگاه گزارش مالی اش را از پایان خرداد ارائه داد، همچنین قرارداد بازیکنان بزرگسالان و پایه مورد بررسی قرار گرفت و علی اکبر طاهری گزارش کامل این موضوع را در هیات مدیره ارائه داد.

وی در خصوص آخرین وضعیت محمدحسین کنعانی زادگان گفت: یک نامه به علی کاظمی رئیس سازمان لیگ ارسال کردیم که کنعانی زادگان با پرسپولیس قرار دارد. دو سال پیش به باشگاه پرسپولیس گفتند که کنعانی زادگان سرباز است و ما نمی توانیم از او استفاده کنیم . به همین خاطر او به یک تیم نظامی رفت اما این بازیکن با ۱۰ ماه تاخیر خودش را معرفی کرده بود و پس از پایان خدمت باید به پرسپولیس بازمی گشت.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: همچنین جلسه ای در این باره جهانیان از طرف باشگاه استقلال با علی اکبر طاهری برگزار کرد و قرار بود طبق توافق ۴۰۰ میلیون تومان پول برای دریافت رضایت نامه از سوی استقلال پرداخت شود که این اتفاق تا الان رخ نداد و واحد حقوقی باشگاه نیز پیگیر این موضوع است. اما مبلغی از سوی استقلال پرداخت نشد تا این موضوع منتفی شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین گزارش بازیکنان خارجی که باشگاه با آنها به مشکل خورد در این جلسه مطرح شد که قرار شد طبق قسط بندی هایی که صورت گرفته پرداختی انجام شود، این دینی است که به گردن باشگاه پرسپولیس است.

خمارلو تصریح کرد: همچین هیات مدیره مقرر کرد باشگاه از تک رشته بودن خارج شود و در رشته هایی مانند والیبال، تنیس روی میز و بسکتبال فعالیت کند البته باشگاه در حال بررسی است تا بودجه مورد نظر برای این کار در نظر گرفته شود تا بازیکنان مورد نظر نیز انتخاب شوند اما تا الان در هیات مدیره فقط این موضوع تصویب شد که باشگاه از تک رشته بودن خارج شود.

وی در خصوص حضور مسئولان باشگاه فوتسال میثاق برای واگذاری به پرسپولیس گفت: تا الان بحثی در این مورد نشده و همان رشته هایی که گفتم درباره آنها صحبت شد. این موضوع باید مصوب هیات مدیره شود تا در این مورد به مشکل نخوریم زیرا در سال های پیش مواردی مانند کشتی گیران داشته ایم که به مشکل برخوردیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص جلسه هماهنگی بازی با سایپا گفت: در این جلسه مصوب شد که چون لباس سایپا نارنجی است پرسپولیس با لباس دومش که با نظر برانکو به رنگ طوسی و نقره ای است در این بازی حاضر شود.

وی در خصوص برگزاری مسابقه در ورزشگاه تختی گفت: نیروی انتظامی چندان موافق انجام بازی در این ورزشگاه نیست اما تا الان آن چیزی که به ما ابلاغ شده باید در ورزشگاه تختی به مصاف سایپا برویم این ورزشگاه ۲۲ هزار نفر ظرفیت دارد اما در هر زمینی که به ما بگویند بازی می کنیم همانطور که در سال گذشته در اهواز با آن شرایط به میدان رفتیم. برای م مهمترین مساله تامین امنیت تیم پرسپولیس و هواداران آن است.

خمارلو تصریح کرد: تیم پرسپولیس به خاطر این که ورزشگاه تختی به هتل المپیک دور بود تصمیم بر این شد که اردوی پیش بازی اش را در هتل ارم برگزار کند، بازیکنان از ساعت ۱۴ در هتل حضور خواهند یافت و سپس با یک دستگاه اتوبوس به زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برای تمرین خواهند رفت.

وی در خصوص محل تمرین پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: ورزشگاه درفشی فر به خاطر زیر ساخت های نامطلوبی که داشت قابل استفاده نبود و به همین دلیل از اواسط مرداد ماه زیر کشت خواهد رفت تا به صورت صحیح زیرسازی شود و این موضوع چندین ماه شاید طول بکشد. به همین دلیل ما ورزشگاه کاظمی و زمین شماره دو ورزشگاه آزادی را برای محل تمرین مان در نظر گرفتیم و طی توافق ما در هفته سه نوبت در روزهای زوج در زمین شماره دو آزادی تمرین خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به پرونده رامین رضاییان نیز تصریح کرد: ماجرای رضاییان هم مانند موضوع کنعانی است اما به نوعی دیگر. او طبق قراردادی که داشت بازیکن ما بود و این موضوع نیز تایید شده است که پولش را کاملا گرفته و از جریمه ای که شده نیز مطلع بوده است. موضوع مجهولی در این میان وجود ندارد و پیگیر حق باشگاه پرسپولیس هستیم. در این میان باید توافقاتی انجام شود نزیرا لیست باشگاه پرسپولیس در حال حاضر پر است و همچنین حق باشگاه پرسپولیس نیز باید داده شود زیرا رضاییان بازیکن ما بود.

خمارلو در پایان در خصوص موضوع آنتونی گولج و پرداخت پول رضایت نامه این بازیکن خاطرنشان کرد: ما پول رضایت نامه او را کنار گذاشته ایم اما باشگاه شریف مولداوی شماره حساب شخص خاص را به ما داده است اما ما نمی توانیم پول را به حساب فرد بریزیم و از باشگاه خواسته ایم حسابش را به ما بدهد زیرا چند سال پیش هم با این مشکل مواجه بودیم آی تی سی این بازیکن در فدراسیون است و او هم در جریان است که پول رضایت نامه اش را کنار گذشته ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.