دروازه‌بان بلژیکی قرمزپوشان مرسی‌ساید می‌گوید اضافه شدن یک دروازه‌بان جدید به فهرست شاگردان یورگن کلوپ او را از تلاش برای حفظ جایگاهش در ترکیب اصلی این تیم ناامید نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمون مینیوله، دروازه‌بان بلژیکی لیورپول می‌گوید نه تنها از تصمیم این باشگاه برای عقد قرارداد با یک دروازه‌بان جدید نگران نیست، بلکه با همتای جدیدش برای پوشیدن پیراهن شماره یک قرمزپوشان مرسی‌ساید رقابت خواهد کرد.

باشگاه لیورپول در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستان امسال لوریس کاریوس، دروازه‌بان آلمانی ماینتس را با قراردادی پنج میلیون پوندی به خدمت گرفته است. او یکی از بازیکنان تیم زیر ۲۱ ساله‌های آلمان است و آمار خوبش در بازی‌های فصل گذشته، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول را متقاعد کرده روی او به‌عنوان دروازه‌بان اصلی تیمش حساب کند.

در همین حال گفته می‌شود که کلوپ حتی به کاریوس گفته است که به المپیک نرود تا بتواند خودش را برای فصل جدید لیگ برتر آماده کند. از قرار معلوم کلوپ قصد دارد هموطنش را به‌عنوان دروازه‌بان اصلی لیورپول در فصل آینده انتخاب کند، اما مینیوله می‌گوید و به‌همین راحتی نمی‌گذارد دوران سه ساله حضورش در آنفیلد به‌عنوان دروازه‌بان اول تیم به پایان برسد.

وی گفت: همه چیز به این برمی‌گردد که شما چطور با خودتان کنار بیایید. بزرگ‌ترین چالش شما جنگی است که شما با خودتان دارید. شما باید به خودتان نگاه کنید و مطمئن شوید که با تمام وجودتان در تمرینات تلاش می‌کنید. این همان کاری است که من هم می‌خواهم انجام دهم. نگاه کردن به وضعیت سایر افراد فایده‌ای ندارد. شما باید حواس‌تان به خودتان باشد تا به بهترین شیوه ممکن کارتان را انجام دهید.

مینیوله ادامه داد: من به رقابت برای رسیدن به ترکیب اصلی عادت دارم. در چند فصل اخیر هم این کار را انجام داده‌ام، همین‌طور در تیم ملی. اگر می‌خواهید به چیزی برسید، باید برایش زحمت بکشید و بجنگید. باید به استقبال چالش‌ها بروید و مطمئن شوید کاری را انجام می‌دهید که برای‌تان بهترین است. رقابت در هر پستی بسیار مهم است، چون سبب می‌شود که همه بازیکنان خودشان را در بهترین شرایط فیزیکی نگه دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.