مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ حضور هواداران در تمرینات پرسپولیس باعث می‌شود که وظیفه ما سنگین‌تر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرتن چوک در گفت‌وگوی ویدئویی با سایت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت‌: در ابتدا جا دارد به هواداران با شمار پرسپولیس سلام و خسته نباشید بگویم به نطرم می‌رسد آنها هوادار بزرگ‌ترین باشگاه ایران و آسیا هستند.

وی ادامه داد: خوشحالم که برانکو مرا به عنوان دستیار دعوت کرده است پرسپولیس تیم بزرگی است که هواداران زیادی هم در تمرینات کار ما را دنبال می‌کنند، همین حضور هوادار وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و این موضوع باعث می‌شود که ما با قدرت بیشتری کار خود را دنبال کنیم.

این مربی کروات خاطر نشان کرد: امیدوارم که بتوانم ادامه راه مربیان کرواتی که در گذشته در ایران فعالیت کرده‌اند و موفق بوده‌اند باشم. مربیانی از جمله ایویچ، پوکله‌پوویچ، بلاژویچ، فرانچیچ، بگوویچ و سایر نفراتی که در ایران موفق بودند باشم. از همه مهمتر ادامه راه ایوانکوویچ در ایران باشم.

وی تأکید کرد: فوتبال ایران با گذشته من آشنا نیست من ۵۳ سال دارم و ۲۵ سال است که به عنوان مربی فعالیت می‌کنم در لیگ برتر کرواسی بازی کرده‌ام در باشگاه‌های مختلفی چون لوکوموتیو حضور داشتم و با این تیم به لیگ قهرمانان اروپا راه یافته‌ام. همچنین یکی از اهداف مهم من در بخش آکادمی است که مدت‌ها در کرواسی در این زمینه تجربه دارم.

چوک خاطر نشان کرد: بازیکنان بزرگ کرواسی در رده پایه با من فعالیت داشته‌اند و شاگرد من بوده‌ اند بازیکنانی از جمله کواچیچ، کورلوکا،‌ ورسالیکو و مودریچ. یکی از اهداف حضورم در فوتبال ایران درس گرفتن از فوتبال کشورتان است. چرا که فوتبال قصه ناگفته‌ای است که همه می‌توانیم از یکدیگر چیز یاد بگیریم.

وی در مورد دیدار در مقابل سایپا در هفته اول لیگ برتر گفت: سایپا یکی از بهترین مربیان ایران را در اختیار دارد این تیم در ۴ سال اخیر نتایج خوبی مخصوصاً  مقابل پرسپولیس کسب کرده و انتظار بنده این است که زحماتمان را در دیدار اول مقابل سایپا ببینیم ما به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم و می‌خواهیم آن را به هوادارانمان تقدیم کنیم. تلاش ما این است نقاط ضعف و قوت بازیکنان را متوجه شویم و به همین دلیل هم تمرینات اختصاصی را برپا می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.