سرمربی تیم بوریرام پس از شکست تیمش در حساس‌ترین بازی هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر تایلند گفت: تسلیم نمی‌شویم و برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بوریرام روز گذشته (یکشنبه) در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر تایلند میهمان تیم صدرنشین موانگ تانگ بود و در یک بازی نزدیک و دشوار شکست ۳ بر ۲ را پذیرا شد.

افشین قطبی، سرمربی تیم بوریرام پس از این شکست تلخ گفت: به رغم باقی ماندن تنها ۱۰ بازی تا پایان لیگ برتر تایلند و اختلاف ۱۵ امتیازی با تیم صدرنشین موانگ تانگ تسلیم نمی‌شویم و همچنان برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

سرمربی ایرانی تیم بوریرام در ادامه یادآور شد: بازی تیم‌های بوریرام و موانگ تانگ در فضای بسیار هیجانی برگزار شد و این مسئله بزرگ و مهم فوتبال تایلند است. این بازی یک ارمغان هم برای تیم بوریرام به همراه داشت و آن ارائه بازی تاکتیکی بود که در بازی‌های قبلی نتوانستیم به خوبی ارائه کنیم.

قطبی در خاتمه تصریح کرد: ما به‌دنبال پیروزی در بازی برابر تیم موانگ تانگ بودیم، اما در مجموع از فرم بازی ارائه شده توسط بازیکنان بوریرام خوشحالم.

تیم بوریرام مدافع عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های تایلند تا پایان هفته بیست‌وچهارم این مسابقات با ۴۴ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.