هافبک سپاهان با اشاره به وضعیت این تیم در آستانه فصل جدید لیگ برتر گفت: می‌خواهیم فصلی خوب را پشت‌سر بگذاریم، اما پیش‌بینی درمورد عملکرد سپاهان زود است.

حسین پاپی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درمورد وضعیت سپاهان گفت: تیم ما از لحاظ روحی شرایط خوبی دارد و در این مدت تمرینات منظمی را پشت‌سر گذاشتیم. ظاهرا باشگاه هم درصدی از مبالغ قراردادهای بازیکنان را پرداخت کرده و قرار است تا چند روز آینده تمامی بازیکنان درصدی از حق و حقوقشان را بگیرند. این موضوع می‌تواند برای بازیکنان روحیه‌بخش باشد و ما امیدوارم لیگ را پرقدرت و خوب شروع کنیم و در نهایت فصل موفقیت‌آمیزی را پشت‌سر بگذاریم. می‌خواهیم فصلی خوب را پشت‌سر بگذاریم، اما پیش‌بینی درمورد عملکرد سپاهان زود است.

او درمورد دیدار فردا با پدیده در هفته اول عنوان کرد: نمی‌خواهیم منتظر شرایط پدیده باشیم و می‌خواهیم خودمان را به آنها تحمیل کنیم. نباید اجازه دهیم حریفان برتری خودشان را به ما دیکته کنند. خوشبختانه بچه‌های سپاهان با انگیزه و تلاش زیادی تمرین می‌کنند و همه آنها می‌دانند جای چه بزرگانی به این تیم آمده‌اند. خیلی از آنها جانشین کسانی شده‌اند که در تیم ملی بازی می‌کردند و باید خودشان را نشان دهند.

پاپی درمورد وضعیت محرم نویدکیا یکی از بازمانده‌های قدیمی سپاهان در این تیم گفت: محرم حتی زمانی که با تیم تمرین نمی‌کرد، خودش به‌صورت جداگانه تمرینات اختصاصی‌اش را انجام می‌داد. او در خانه نخوابیده بود و در شرایطی به تمرینات اضافه شد که وضعیت خوبی داشت. مطمئنا نویدکیا خیلی می‌تواند به سپاهان کمک کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.