تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که علیرضا منصوریان قبل از شروع تمرین از تیم‌های پایه استقلال دیدن کرده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را قبل از دیدار با نفت تهران در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی و پشت درهای بسته برگزار کرد.

* قبل از شروع تمرین علیرضا منصوریان با حضور در محل تمرین تیم‌های پایه از نحوه آماده‌سازی این بازیکنان دیدن کرد. منصور پورحیدری و نصرالله عبداللهی مثل روزهای گذشته از تمرین امروز دیدن کردند.

* محمدحسین کنعانی‌زادگان قبل از آغاز تمرین امروز برای دقایقی با منصوریان به صحبت پرداخت.

* در ابتدای تمرین علیرضا منصوریان برای دقایقی با بازیکنان تیمش به گفت‌وگو پرداخت و در خصوص بازی با نفت و نقاط ضعف و قوت حریف با آنها صحبت کرد.

* میلاد زکی‌پور مدافعی که از سوی باشگاه نفت تهران با شکایت روبرو شده بود، با حل مشکل و صدور کارت بازی‌اش امروز با روحیه‌ای خوب در ورزشگاه آزادی حاضر شد و تمرین کرد.

* محمدحسین زرندی مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال که امروز در نشست خبری حضور پیدا نکرده بود در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد.

* مهدی رحمتی با وجود محرومیت در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت و قرار است در اردوی تیمش حاضر شده و البته بعد از صرف شام محل اردو را ترک کند.

* استقلالی‌ها امروز زیر نظر منصوریان نزدیک به ۶۰ دقیقه تمرین کرده و سپس برای برپایی اردو راهی هتل آکادمی شدند.

به گزارش فارس دیدار تیم‌های استقلال و نفت تهران از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه فردا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.