سرمربی صبای قم با اشاره به مشکلات این تیم در فصل جاری لیگ برتر فوتبال گفت: برخی بیرون از این تیم انتظار می‌کشند تا صبا با مشکلاتی روبه‌رو شود که باید همه دست به دست هم دهیم تا این تیم موفق شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، عبدالصمد مرفاوی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی صبای قم و صنعت نفت آبادان در لیگ برتر فوتبال با اشاره به مشکلات این تیم در فصل جاری اظهار داشت: صبا در این فصل با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو بوده است و برخی بیرون از این تیم انتظار می‌کشند تا صبا با مشکلاتی روبه‌رو شود که باید همه دست به دست هم دهیم تا این تیم موفق شود.

وی با بیان اینکه شاید از این تیم استقبال مناسبی نشود ولی دل مردم دنبال این تیم است، خاطرنشان کرد: امسال دگرگونی‌های فراوانی در این تیم صورت گرفته و به نوعی یک تیم نو نسبت به سال گذشته ساخته شده است که نیاز به زمان است تا به انسجام و آمادگی خوب برسد.

سرمربی صبای قم تصریح کرد: ما از اردوی اردبیل کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده‌ایم و با ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان سعی داریم روز به روز بهتر شویم.

وی به بازی صبا مقابل صنعت نفت آبادان اشاره کرد و گفت: بازی سختی فردا با تیم با ریشه و قدیمی صنعت نفت که ساختار فصل گذشته خود را حفظ کرده داریم که ما و بازیکنان با تمام وجود به دنبال اثبات خود هستیم.

مرفاوی ادامه داد: برنامه‌ریزی کوتاه مدتی برای ۴ بازی ابتدایی این فصل داریم و تلاش خواهیم کرد تا به سربلندی برسیم ولی با تعطیلی یک ماهه لیگ مطمئناً از نظر تاکتیکی و فنی به سطح بالا خواهیم رسید.

وی به یارگیری این تیم در فصل نقل و انتقالات اشاره کرد و افزود: سعی کردیم تا بازیکنانی جذب کنیم که به تفکرمان نزدیک هستند و بتوانند با کار گروهی به زوج هایی خوبی در تیم تبدیل شوند.

سرمربی صبای قم با بیان اینکه بازیکنان بومی این تیم شرایط مناسبی دارند، اظهار داشت: بازیکنان جذب شده شاید از نظر اسمی بزرگ نباشند ولی قابلیت‌های بالایی در بعد فنی دارند و امسال سعی کرده ایم بازیکنانی جذب کنیم که بتوانند در چند پست بازی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.