سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نفت یک تیم ریشه‌دار، قدیمی و مردمی است که لیاقت حضور در لیگ برتر فوتبال را داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نادر دست‌نشان در نشست خبری پیش از مسابقه صبای قم و صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نفت اسکلت اصلی فصل قبل را حفظ کرده و ۹ بازیکن از لیگ دسته اول در دیدار مقابل صبا برای ما بازی می‌کنند. ۵ بازیکن جدید شامل ۳ خارجی، یک دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی جوانان را البته در این دیدار در اختیار نداریم.

وی ادامه داد: جوان‌های خوبی داریم و امیدوارم در مقابل تیم خوب و با تجربه صبا که بازیکنان و مربی بزرگی دارد بازی خوب و درخور شأن صنعت نفت انجام دهیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان تصریح کرد: صبا همیشه صبا است و با بازیکنانی که گرفته هر کدام در زمین مسابقه یک مربی توانمند هستند. چه ببریم و چه ببازیم به نظر من شانس در بازی فردا نقش خیلی مهمی دارد.

دست‌نشان در ادامه راجع به شرایط مالی صنعت نفت بیان کرد: وزارت نفت شرایط را به شکلی برنامه‌ریزی کرده که هزینه‌های تیم روی دوش هیأت مدیره است و بیشتر از اعتبارات شهر آبادان برای تأمین نیازهای تیم استفاده می‌شود.

وی در پایان راجع به هدف‌گذاری باشگاه نفت برای لیگ شانزدهم فوتبال ایران عنوان کرد: زمانی که به نفت رفتم تماشاگران از من می‌خواستند که در تیم بمانم و آن را برای فصل بعد برای صعود به لیگ برتر آماده کنم اما با حمایت آنها نتایج بسیار خوبی گرفتیم و ۱۲ هفته با پیروزی‌های متعدد را پشت سر گذاشتیم تا به لیگ برتر آمدیم. این مسئولیت بزرگی بر گردن ما قرار داده چرا که تماشاگران عاشق نتیجه گرفتن تیم‌شان هستند و البته تماشاگران کمی برزیلی فکر می‌کنند ولی امیدوارم خوب نتیجه بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.