سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی که به صورت شفاهی از هدایت این تیم کناره‌گیری کرده بود، مجددا از فردا کارش را در این تیم شروع می‌کند. شمسایی می‌گوید حذف از مسابقات آسیایی را جبران خواهد کرد.

وحید شمسایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص کناره گیری‌اش از هدایت تیم تاسیسات دریایی بعد از حذف از مسابقات جام باشگاه های آسیا، گفت: بعد از بازی‌های آسیایی به بن بست رسیده بودم و نمی‌خواستم دیگر در تیم تاسیسات باشم. من دنبال بازنگری در کارم خودم بودم چون با باخت مقابل ناگویا ژاپن خیلی اذیت شدم.

وی افزود: با این حال هیات مدیره باشگاه روز گذشته و امروز جلسه‌ای را برگزار کرد و مسئولان خواستند تا به کارم ادامه بدهم. در جلسه امروز حرفهایم را کامل زدم و از فردا کارمان را قوی‌تر از قبل دنبال می‌کنیم.

سرمربی - بازیکن تاسیسات تاکید کرد: می‌خواهم برگردم و اشتباهاتم را جبران کنم. باید با خودم کنار بیایم که روی فوتسال همیشه برد نیست. باید از اتفاقات جام باشگاه‌ها درس بگیرم. به خودم گفته‌ام یک روز به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بر می‌گردم و این ناکامی را جبران می‌کنم.

شمسایی با تشکر از بزرگان فوتسال که وی را به بازگشت و ادامه کار تشویق کرده‌اند، گفت: مقصر اصلی باخت به ناگویا خودم بودم و این شکست را گردن می‌گیرم. همانطور که گفتم برای بهتر شدن تلاش می‌کنیم. می‌رویم که آینده بهتری را رقم بزنیم.

وی درباره اینکه شروع دیرهنگام لیگ چقدر در ناکامی تیمش موثر بوده است، گفت: اگر چیزی بگویم فکر می‌کنند دنبال توجیه هستم. در این خصوص حرفی نمی‌زنم. لیگ برتر این هفته آغاز می‌شود و قطعا کار بسیار سخت است. ما باید از این حال و هوای بعد از باخت به ناگویا خارج شویم و زودتر به شرایط اولیه برگردیم.

سرمربی - بازیکن تاسیسات در پایان با اشاره به حضور دو بازیکن ایرانی در تیم نفت الوسط عراق و نایب قهرمانی این تیم، گفت: باید به فرهاد توکلی و قدرت بهادری به خاطر درخشش در جام باشگاه‌های آسیا تبریک بگویم. آنها باعث افتخار ایران بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.