رئیس فدراسیون فوتبال خواسته این فدراسیون را احترام به جامعه داوری و حفظ شأن و جایگاه داوران عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست مهدی تاج، رئیس فدراسیون، محمود شیعی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون، مسعود عنایت، رئیس دپارتمان داوری، امیرحسین حسینی، رئیس دپارتمان روابط عمومی با علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری (تیم داوری ایرانی حاضر در المپیک ریو) برگزار شد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال حضور تیم داوری ایران در مسابقات المپیک را شایسته تقدیر دانست و گفت: حضور شما در مسابقات المپیک برای ما ارزشمند بوده و برای‌تان آرزوی موفقیت می‌کنم. خواسته ما احترام به جامعه داوری و حفظ شأن و جایگاه داوران است که همواره مورد توجه مسئولان فدراسیون بوده و در تلاش هستیم تا با قانونمند کردن مسائل، شرایط مناسبی را برای این قشر زحمتکش در فوتبال کشور مهیا کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه افزود: احترام به یکدیگر باید در جامعه فوتبال نهادینه شود و در این حالت است که می‌توان فوتبال کشور را ساخت و آینده آن را تأمین و تضمین کرد.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم داوری در مسابقات المپیک خاطر نشان کرد: شما اعتبار فوتبال و داوری کشور هستید و امیدوارم با عملکرد خوب‌تان در این مسابقات از جایگاه فوتبال ایران در مسابقات بزرگ المپیک حفظ و حراست کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.