طبق پیش‌بینی صورت گرفته تنها حدود ۶ تا ۸ هزار نفر مجوز حضور در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی را پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراکتورسازی و استقلال خوزستان فردا در چارچوب هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی به مصاف یکدیگر می‌روند.

یک طرف ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی دارای سکوهای سیمانی است که روی آن صندلی نصب شده است. برای بالا بردن ظرفیت ورزشگاه و حضور هواداران بیشتر صندلی‌های ورزشگاه برداشته شده تا تعداد نفرات بیشتری بتوانند در این مکان حضور یابند.

همچنین از ۱۰ سال قبل در سه طرف دیگر ورزشگاه صندلی‌های فلزی قرار داده شده که روی آن چوب‌های نئوپان قرار دادند. با توجه به بارش باران و برف و در گذر زمان این چوپ‌ها کاملا فرسوده شده و در بسیاری از بخش‌ها شکسته است.

در این شرایط که ورزشگاه وضعیت خوبی ندارد طبق پیش‌بینی صورت گرفته تنها حدود ۶ تا ۸ هزار نفر مجوز حضور در ورزشگاه را پیدا می‌کنند. تاکنون هنوز زمان باز شدن در ورزشگاه و نحوه حضور آنها مشخص نشده است. همچنین با توجه به کوچک بودن فضای ورزشگاه مکان حضور خبرنگاران مشخص نشده و معلوم نیست آنها در کدام قسمت مستقر خواهند شد.

مسئولان تبریزی تلاش می‌کند تا قبل از شروع بازی این مشکلات را حل کنند و حداقلی‌ترین امکانات را برای برگزاری بازی فراهم کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.