سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: ما فصل گذشته بهترین همراهی را با فدراسیون داشتیم و انتظار داریم که در فصل جدید از ناحیه داوری اذیت نشویم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پدیده، محمدرضا مهاجری در خصوص نخستین بازی تیمش در برابر سپاهان در اصفهان گفت: بازی با سپاهان در هر شرایطی سخت است. چه فصل قبل در هر دو دیدار رفت و برگشت و چه این بازی در نخستین روز بازی‌ها. فصل گذشته در بازی آخر نیم‌فصل نخست در حالی به مصاف سپاهان رفتیم که ۴ روز قبل‌تر در اهواز در شرایط جوی بد به مصاف استقلال خوزستان رفته‌بودیم. در آن بازی به واسطه مصدومیت بازیکنان دست ما برای انتخاب یازده بازیکن بسته‌بود و با همان ترکیب بازی با استقلال خوزستان وارد زمین شدیم درحالی‌که رقیب ما با ۶ تغییر به میدان آمد چون روی نیمکت هم پرمهره بود.

مهاجری تصریح کرد: در بازی برگشت هم که سپاهان را در اصفهان شکست دادیم بازیکنانم عالی کار کردند و این هفته هم به اصفهان می‌رویم تا حریف را شکست دهیم. سپاهان تیمی پرمهره و باطراوت است که همیشه مدعی قهرمانی است.

مهاجری خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم لیگ را خوب شروع کنیم و خوب هم ادامه دهیم. واقعیت این است که فصل گذشته بهترین همراهی را با فدراسیون داشتیم، چه زمانی که از داوری‌ها ضربه‌ خوردیم و چه زمانی مثل اتفاقات بازی با ذوب که پروازمان کنسل شد و هرطور بود خود را به اصفهان رساندیم تا برنامه بازی‌ها به مشکل نخورد. امیدوارم در لیگ شانزدهم داوران جوان سال گذشته از تجربه خوبی برخوردار شده‌باشند و دیگر از ناحیه داوری اذیت نشویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.