سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه همچنان پیگیر شکایتم از پرسپولیس هستم، گفت: آقایان در خواب خرگوشی هستند و نمی‌خواهند حقیقت را بپذیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی در اولین نشست خبری لیگ شانزدهم و در جمع خبرنگاران با ابراز رضایت از آمادگی بازیکنانش گفت: از دیدار دوباره خبرنگاران خوشحالم و امیدوارم بتوانیم سالی بدون تنش و پرهیاهو در فوتبال کشورمان را در کنار یکدیگر داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما تنها دو هفته است که تیم را تحویل گرفته‌ایم و از همه تیم‌ها دیرتر شروع کردیم، اما بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند و تلاش می‌کنند تا مقابل استقلال بازی قابل قبولی ارائه دهند.

سرمربی نفت تهران تاکید کرد: هشت بازیکن از تیم ما جدا شدند، نفرات جدیدی به ما پیوستند و هماهنگی آنها کمی زمان خواهد برد.

دایی تصریح کرد: در این دو هفته بازیکنان عملکرد قابل قبولی داشتند و من را امیدوار کردند تا بتوانیم مقابل استقلال یک بازی جذاب و دیدنی را انجام داده و به پیروزی برسیم.

وی در خصوص شکایتش از باشگاه پرسپولیس گفت: از شکایت من حدود یک سال و اندی می‌گذرد و به دو سال هم خواهد رسید و مطمئنم آقایان خود را به خواب خرگوشی زده‌اند و نمی‌خواهند از خواب بیدار شوند.

سرمربی باشگاه نفت تهران تاکید کرد: آنها فکر می‌کنند در پرسپولیس ماندنی هستند اما نمی‌دانند این تیم متعلق به مردم است و مردم همه چیز را می‌دانند و می‌فهمند.

دایی خاطرنشان کرد: آقایان فکر می‌کنند که مدیرعامل شرکت دولتی و یا خصوصی هستند و از بالا به همه چیز نگاه می‌کنند و در خصوص اتفاقاتی که در پرسپولیس می‌افتد، بی‌تفاوت هستند. به عنوان مثال باید بگویم اگر پرسپولیس الان صد میلیارد بدهکار است و بعد از رفتن آنها، این بدهی به ۱۵۰ میلیارد برسد، آنها هیچ ناراحت نیستند و نسبت به این قضیه بی‌تفاوت هستند و برایشان هم مهم نیست چون علاقه‌ای به پرسپولیس ندارند و نسبت به این تیم تعصب ندارند.

وی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید آیا می‌توانید همچون زمان حضور در صبا، نفت را هم به موفقیت برسانید؟ گفت: ما تلاش می‌کنیم تا در تعطیلاتی که پیش‌رو داریم یک تیم خوب را روانه میدان کنیم و من اعتقاد دارم شما می‌توانید نفت واقعی را از هفته چهارم به بعد ببینید.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این پرسش که آیا عدم حضور تماشاگران می‌تواند پوئن مثبتی برای شما باشد یا خیر؟ گفت: فوتبال با تماشاگرش جذاب است و من دوست داشتم تماشاگران بودند زیرا حضور آنها می‌توانست انگیزه را بالا برده و ما را به موفقیت برساند.

دایی خاطر نشان کرد: ما به دنبال برد هستیم و اگر خدا بخواهد، مسی هم در استقلال باشد، این تیم را شکست می‌دهیم.

دایی در خصوص عدم حضور سید مهدی رحمتی نیز گفت: رحمتی دروازه‌بان بزرگی است و از تجربه بالایی برخوردار است ولی به جرأت می‌گویم دوست داشتم او هم حاضر بود زیرا بودن او بر جذابیت بازی می‌افزود.

وی در پایان گفت: از هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس می‌خواهم به مسائل فرهنگی توجه بیشتری کنند تا خدای ناکرده در پایان فصل از دیدن بازی‌های تیمشان محروم نشوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.