با توجه به اینکه وضعیت تیم منصوری همچنان مشخص نیست احتمال دارد که فصل آینده لیگ برتر بار دیگر با حضور ۱۳ تیم برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مشکلات در فوتسال کشورمان یکی دو تا نیست و جالب اینجاست که هیچ کس هم در این زمینه پاسخگوی مسائل نیست تا در مورد موارد مختلف توضیحات را ارائه دهد.

سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال که حساب خود را کلا با اصحاب رسانه جدا کرده است و انگار قرار نیست او هیچگاه پاسخگوی مشکلات و اتفاقاتی باشد که در فوتسال رخ می‌دهد. در طرف دیگر با تصمیم جدیدی که هیات رئیسه فدراسیون گرفته است قرار نیست اعضای کمیته فوتسال مصاحبه‌ای انجام بدهند چرا که وقتی با آرش جابری دبیر کمیته فوتسال تماس گرفتیم او در پاسخ اظهار داشت که نمی‌تواند پاسخگوی سوالات باشد و تنها با سایت فدراسیون فوتبال قرار است که مصاحبه کند!

یکی از مشکلات فوتسال مسائلی است که تیم‌ها با آن روبرو هستند و منصوری نیز یکی از آن تیم‌هاست که به خاطر مشکلات مالی و عدم حمایت‌های لازم در این فصل هنوز اقدامی برای شرکت در لیگ برتر انجام نداده است این درحالی است که طبق برنامه قرار است از ۷ مرداد ماه آغاز شود و این به این معناست که در فاصله کمتر از ۵ روز هنوز تکلیف تیم مشخص نشده است. همچنین آخرین مهلت ارسال مدارک نیز تا عصر امروز است که به نظر نمی‌رسد تکلیف منصوری تا این زمان مشخص شود.

کریم منصوری مالک تیم منصوری در خصوص این موضوع به خبرنگار فارس گفت: متاسفانه دانشگاه آزاد زمان را برای ما کشت آنها دو هفته پیش زمان را برای ما تمام کردند اما هم اکنون جواب ما را نمی‌دهند و احساس می‌کنند که ما را سرکار گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: ما با تیم‌های فردوسی، سن ایچ و دانشگاه آزاد مذاکره کردیم اما آنها می‌خواستند رایگان تیم را در اختیار بگیرند که ما نمی‌توانستیم این کار را بکنیم اگر تیمی پیدا نشود که امتیاز ما را بخرد نهایتا مجبوریم که به یک دسته پایین تر سقوط کنیم و لیگ هم با ۱۳ تیم آغاز خواهد شد.

منصوری در مورد اینکه امروز آخرین مهلت تحویل مدارک است گفت: درست است امروز آخرین مهلت تحویل مدارک است اما احتمال دارد که ۲۴ ساعت این موضوع تمدید شود. به هر حال ما روز سه شنبه جلسه هیات رئیسه را برگزار خواهیم کرد و در مورد تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر تصمیم می‌گیریم.

وی در مورد اینکه آیا لیگ جمعه آغاز خواهد شد و در این صورت زمانی برای تشکیل تیم وجود ندارد گفت: انشاءالله لیگ پنجشنبه آغاز خواهد شد به هر حال تیمی که قرار است در لیگ شرکت کند چند هفته اول می‌بازد و پس از آن شرایطش طبیعی خواهد شد. باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

مالک منصوری در مورد اینکه آیا این امکان وجود ندارد که تیم‌های لیگ دسته‌ اولی جایگزین شوند گفت: به هر حال آنها هم اکنون آماده نیستند همچنین باید هزینه تیم ها را در نظر گرفت. وقتی آنها نمی‌توانند هزینه کنند فایده‌ای ندارد در لیگ حاضر شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.