سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی می‌گوید در تورنمنت بین المللی قهرمانان در پکن با همتای خود در تیم منچستریونایتد دست خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دو تیم لیگ برتری منچستریونایتد و منچسترسیتی روز دوشنبه در «آشیانه پرنده» در پکن با یکدیگر بازی خواهند داشت. این دو تیم برای فصل جدید رقابتهای لیگ برتر آماده می شوند.

پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو پیش از این روابط پر تنشی را در اسپانیا با یکدیگر داشته اند و کمتر از یک ماه دیگر در تیم های منچستری دوباره به رقابت با هم خواهند پرداخت.

مربی سیتی علاقه ای ندارد در خصوص بحث های گذشته بین او و مورینیو از جمله بحث دست دادن دو مربی حرفی به میان بیاید.

گواردیولا در این خصوص گفت: ما آدم های مودبی هستیم. چرا نباید او (مورینیو) با من دست بدهد؟ دلیلی برای این کار وجود ندارد. او می خواهد برنده باشد من هم همین طور. مساله فقط همین است. این یک بازی دوستانه است. یک بازی دوستانه واقعی.

سرمربی سیتی با ابراز نگرانی نسبت به آسیب دیدگی بازیکنانش بر روی زمینی که استاندارد نیست، می گوید اولویت آنها این است که از هرگونه مصدومیت بازیکنان جلوگیری شود.

وی گفت: ما زمین را ندیده ایم اما اطلاعاتی به دست آورده ایم که نشان می دهد در روز آخر باران می بارد و شرایط خوب نیست. این دومین بازی آماده سازی ما به حساب می‌آید. مهمترین موضوع این است که کسی مصدوم نشود.

سرمربی پیشین تیم های بارسلونا و بایرن مونیخ در پاسخ به این سئوال که «وینسنت کمپانی» چه زمان برای بازی‌های فصل جدید آماده می شود، گفت: مهم این است که این بازیکن سر وقت به تمرینات بازگردد و این موضوع را پزشکان تایید می کنند. اگر او برای بازی با ساندرلند آماده باشد و یا در بازی لیگ قهرمانان این بازیکن را به میدان می فرستیم وگرنه در ماه سپتامبر کمپانی برای ما بازی خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.