مدافع چپ تیم فوتبال سایپا گفت: خوشبختانه بازی اول‌مان در لیگ مقابل پرسپولیس است و برای این بازی و شروع لیگ لحظه‌شماری می‌کنیم.

ابراهیم شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اولین دیدار تیمش در لیگ شانزدهم که مقابل پرسپولیس است، اظهار داشت: خیلی خوب است که در بازی اول‌مان به مصاف پرسپولیس می‌رویم و می‌خواهیم در همین بازی اول چهره یک تیم مدعی برای کسب سهمیه را داشته باشیم.

وی افزود: همه بازیکنان سایپا در آمادگی کامل به‌سر می‌برند و برای شروع لیگ لحظه‌شماری می‌کنیم. جدا از این مسئله بازی با پرسپولیس هم برای ما انگیزه خاص خودش را دارد و دوست داریم در این دیدار بهترین نمایش خود را ارائه دهیم.

مدافع چپ تیم سایپا در واکنش به این پرسش که چرا تیمش همیشه فصل را خوب شروع می‌کند، اما در اواخر فصل با اُفت شدیدی مواجه می‌شود، گفت: با این نظر موافقم. ما در هر فصل شروع خوبی داریم و این روند تا نیم‌فصل اول ادامه دارد، اما در نیم‌فصل اتفاقاتی رخ می‌دهد که دیگر از دست ما بازیکنان خارج است. به‌طور مثال دو فصل پیش ما در نیم‌فصل کاوه رضایی یکی از بهترین بازیکنان خود را از دست دادیم و در کنار آن مشکلات مالی اجازه نداد به روند روبه‌رشدمان ادامه دهیم.

شکوری دراین‌باره تصریح کرد: فصل گذشته نیز در نیم‌فصل جواد نکونام را از دست دادیم و این موضوع به ما ضربه زد. در کنار آن اختلاف بین مدیرعامل باشگاه با سرمربی تیم هم مشکلات زیادی را برای تیم ایجاد کرد و اجازه نداد نتایج خوب‌مان در نیم‌فصل اول را تکرار کنیم. خوشبختانه این فصل شرایط‌مان بهتر شده و با تجربه بالایی که بازیکنان دارند بهتر از فصل‌های قبل نتیجه خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه این فصل همه تیم‌ها قدر هستند، اضافه کرد: شرایط تیم‌ها در این فصل متفاوت است و تمام بازیکنان خوب در تیم‌ها تقسیم شده‌اند. این مسئله کمک می‌کند تا لیگ با کیفیت و قدری را داشته باشیم و هر تیم کوچک‌ترین غفلتی کند در سراشیبی قرار خواهد گرفت.

مدافع چپ سایپا با اشاره به تیم پیشین خود پرسپولیس نیز عنوان کرد: پرسپولیس از هر لحاظ نسبت به تیم فصل گذشته بهتر شده است. چه از لحاظ بازیکن و چه از نظر شرایط مالی. تیم‌های مثل پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی به لحاظ پشتوانه خوب مالی توانسته‌اند به بهترین شکل تیم خود را تقویت و وارد مسابقات لیگ شوند، اما ما هم تیم دست‌وپا بسته‌ای نیستیم و با انگیزه فراوان به مصاف پرسپولیس خواهیم رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.