سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ می‌گوید به مالکان این باشگاه گفته که هدفش تنها قهرمانی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو که با قراردادی سه ساله هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گرفته و تاکنون بازیکنانی همچون زلاتان ابراهیموویچ، هنریک مخیتاریان و اریک بایلی را به خدمت گرفته، می‌گوید به مالکان باشگاه منچستریونایتد عنوان کرده که هدفش رساندن این تیم به قهرمانی لیگ برتر در همان فصل اول حضورش در اولدترافورد است.

مورینیو در گفت‌و‌گو با نشریه «سان» انگلیس با فاش کردن جزئیات گفت‌و‌گویش با مالکان و مدیران باشگاه منچستریونایتد پس از امضای قراردادش، اظهار داشت: نه اولتیماتومی بود، نه مطالبه‌ای! تنها از من خواسته شد که این سه سال در آرامش کارم را انجام بدهم. پیام مالکان باشگاه و آقای اِد وودوارد (مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد) این بود که «کار خودت را در این سه سال انجام بده، شرایط تیم را بهبود ببخش و در طول این مدت منچستریونایتد را به جایگاهی برگردان که به آن تعلق دارد.»

وی افزود: پیام من هم به آنها این بود که می‌خواهم در همین فصل اول با منچستریونایتد به جام برسم. می‌خواهم قهرمان باشم. پیش از اینکه فصل جدید شروع شود، برخی گفته‌اند که هدف ما قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر است، اما باید بگویم قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول هدف ما نیست، هدف ما بازی برای رسیدن به قهرمانی است. نمی‌خواهم پشت یک فصل بد و یا نبودن در لیگ قهرمان اروپا مخفی شوم و بگویم که ما به دنبال قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.