طبق اعلام رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی بازی تیم‌های تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز در تعطیلات لیگ و بعد از هفته چهارم برگزار می‌شود!

به گزارش خبرنگار مهر، آماده نبودن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و حضور سه تیم از شهر تبریز در لیگ برتر امسال مشکلاتی را برای میزبانی تراکتورسازی، گسترش فولاد و ماشین سازی بوجود آورده است. البته گسترش فولاد در زمین اختصاصی خود برابر حریفانش به میدان می‌رود ومشکل زیادی ندارد ولی تراکتورسازی و ماشین سازی این روزها درگیر انتخاب زمین خود هستند.

مشکل میزبانی در تبریز در هفته چهارم به اوج خود خواهد رسید؛ جایی که ماشین سازی باید برابر تراکتورسازی به میدان برود و با توجه به آماده نبودن زمین یادگار امام مسئولان استان آذربایجان شرقی درخواست کرده‌اند این مسابقه به تعویق افتد.

ششگلانی رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: ما هماهنگ کرده‌ایم که بازی تراکتورسازی با ماشین سازی به تعویق افتد تا زمین یادگار امام آماده میزبانی شود.

وی درباره اینکه سازمان لیگ با تعویق مسابقات مخالفت کرده است، تاکید کرد: خیر اینطور نیست. ما با سازمان لیگ هماهنگ کرده‌ایم تا این بازی زمانی که لیگ به خاطر تمرینات و مسابقات تیم ملی تعطیل است، برگزار شود.

رئیس هیات استان آذربایجان شرقی درباره اینکه امکان دارد تراکتور و ماشین سازی بازیکن ملی پوش داشته باشند و برای همین نمی‌توان این بازی را در تعطیلات لیگ برگزار کرد، تصریح کرد: در این خصوص هم بحث شده است. اگر این تیمها ملی پوش نداشته باشند، این بازی در آن زمان برگزار خواهد شد.

ششگلانی در خصوص اینکه غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ رسما تاکید کرده که امکان بازی در تعطیلات لیگ وجود ندارد، گفت: من از سازمان لیگ با آقای بهروان صحبت نکردم. سعید فتاحی نماینده ای بود که از طرف سازمان لیگ به تبریز آمد و حتی با حضور باشگاه‌ها و هیات‌ فوتبال این موضوع را صورت جلسه کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.