رئیس فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که پیشنهاد همتای عربستانی خود برای برگزاری بازی رفت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در اردن را رد کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هیئت چهار نفره فدراسیون فوتبال عراق به دعوت احمد عید، همتای عربستانی پنجشنبه گذشته راهی امان پایتخت اردن شدند تا در خصوص حل و فصل اختلافات فراوان خود مذاکره کنند.

هیئت عراقی در طول جلسه برخلاف پیش‌بینی‌ها با درخواست غیر منتظره عربستانی برای تغییر محل بازی رفت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از مالزی به اردن یا یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس مواجه شد.

عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق برای اولین بار پس از این نشست به صورت رسمی اعلام کرد در خلال جلسه با همتای سعودی پیشنهاد بازی در اردن را رد کرده است.

وی در این باره گفت: فدراسیون فوتبال عراق مخالفت شدید خود را با پیشنهاد عربستانی ها برای تغیر محل بازی رفت تیم‌های ملی دو کشور از ورزشگاه شاه عالم مالزی به اردو یا کشور دیگری در حوزه خلیج فارس به طور صریح اعلام کرده است.

احمد عید، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان سعودی در این نشست به عراقی‌ها پیشنهاد برگزاری بازی رفت در اردن و بازی برگشت در ریاض را داده بود که با مخالفت سریع همتای عراقی خود مواجه شده بود.

بازی رفت عراق و عربستان سعودی در گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با رای فیفا ۱۶ شهریورماه در مالزی برگزار خواهد شد. در این میان فدراسیون فوتبال عربستان در تلاش است تا عراقی‌ها را مجبور به بازی در اردن کند و از اعلام محل بازی برگشت خود در زمینی بی‌طرف خودداری کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.