رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه به یکباره نمی توان کل بدهی ها را دریافت کرد گفت: به عنوان مثال باید بگویم پرسپولیس از زمان عبدو تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان بدهکار است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در پایان مراسم برترین های لیگ فوتبال ایران با ابراز رضایت از برگزاری این مراسم گفت: به اعتقاد من نسبت به سال گذشته مراسم بهتری را برگزار کردیم و امیدواریم بتوانیم هر سال بهتر از سال گذشته این مراسم را برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا روز شنبه هیئت رئیسه فدراسیون در خصوص تبلیغات محیطی جلسه داشته است، گفت: ما روز شنبه جلسه مهمی را در این خصوص برگزار کردیم و فردا شما در شروع لیگ خواهید دید که اسپانسر جدیدی تبلیغات محیطی ورزشگاه را به عهده خواهد گرفت و از دیدار استقلال شما شاهد تبلیغات جدیدی در دور زمین خواهید بود.

تاج در پاسخ به این پرسش که ساعت شروع دیدارها چه زمانی خواهد بود گفت: با توجه به علاقه ای که مردم نشان داده اند و دوست دارند در ساعات پایانی شب فوتبال را تماشا کنند قرار بر این شد که اکثر قریب به اتفاق بازیها بعد از اذان شروع شود و ما بدنبال این هستیم که انتظارات مردم را برآورده کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که فرش قرمزی که انداخته شد حاشیه سازی شده است یا خیر تصریح کرد: من این فرش را ندیده ام و در این خصوص هم صحبت نمی کنم.

تاج در پاسخ به این پرسش که وزیر ورزش گفته تیم ملی حق تمرین در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی را ندارد ادامه داد: من صحبت های وزیر را نشنیده ام اما صحبت های ایشان قابل احترام است و ما تلاش می کنیم تا تیم ملی در بهترین مکان تمریناتش را انجام داده و تیم ملی موفقی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا با کی روش در ارتباط هستید یا خیر گفت: مطمئنا کی روش سر وقت به ایران خواهد آمد و تمرینات در زمان مقرر آغاز خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص بدهی های تیم های لیگ برتری گفت: بیشتر تیم های لیگ برتری بدهکار هستند و ما نمی توانیم به یک باره آنها را مجاب کنیم تا بدهی هایشان را پرداخت کنند چون این کار عملا غیر ممکن است.

وی تاکید کرد: پرسپولیس از زمان محمد عبدو تاکنون چیزی حدود صد میلیارد بدهکار است آیا ما می توانیم به یک باره این پول را از باشگاه پرسپولیس بگیریم.

تاج در پایان خاطرنشان کرد: تیم های ما باید رفته رفته بدهی های خود را پرداخت کنند و عملا نمی توان به یکباره کل بدهی را برگردانند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.