مدیر تیم‌های ملی فوتبال کشورمان گفت: ایرادهایی که در البسه تیم ملی وجود داشت را لیست کردیم و خواستیم که براساس استانداردها به ما لباس تحویل دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا ساکت درباره مراسم برترین‌های فوتبال که در برج میلاد برگزار شد، گفت: این یک سنت خوب است که همه ساله انجام می‌شود و نظرات کارشناسان، اصحاب رسانه و مربیان در انتخاب بهترین‌ها نقش اساسی دارد. خوشبختانه این مراسم مورد استقبال خانواده فوتبال قرار گرفته است و جمعی است که همه اهالی فوتبال دور هم جمع می‌شوند. این مراسم با زحمات دوستانمان در سازمان لیگ سازماندهی شده و جاری و ساری است و امیدوارم که همیشه برگزار شود.

وی در مورد جلساتی که درباره البسه تیم ملی انجام شده، ادامه داد: آخرین خبر را سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرد، نمونه‌هایی نهایی برای ما آورده شده و ایرادهایی بود که ما آنها را لیست کردیم و خواستیم براساس استانداردها تا یک هفته آینده به ما کارها را تحویل دهند و وقتی که ایراد گرفتیم یعنی اینکه کار اشکال داشته است.

مدیر تیم‌های ملی درمورد بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران هم افزود: هنوز برای حضور کی‌روش هماهنگی صورت نگرفته اما قطعاً با شروع مسابقات او به ایران خواهد آمد.

ساکت درباره اظهارات وزیر ورزش که گفته بود زمین اصلی ورزشگاه آزادی محل تمرین نیست، گفت: من صحبت‌های وزیر را نشنیده‌ام، اجازه دهید ابتدا صحبت‌های او را بشنوم تا خواسته‌های وزیر اجرایی شود.

وی در مورد اینکه الان باید همه از تیم ملی حمایت کنند اما به نظر می‌رسد وزارت ورزش این کار را نمی‌کند، تصریح کرد: حتماً از تیم ملی حمایت می‌شود، تجهیز ورزشگاه آزادی با صندلی‌ها و چمن در راستای حمایت از تیم ملی است. تجهیز و ترمیم اتاق رختکن داوران در راستای حمایت‌های وزارت ورزش و در جهت حمایت از تیم ملی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.