سرپرست باشگاه استقلال در جلسه با کمیته توسعه فرهنگی باشگاه تاکید کرد که مسائل فرهنگی باید از تئوری به عمل تغییر ماهیت بدهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال، بهرام افشارزاده امروز (شنبه) در جلسه‌ای با باقر هوشیار، حسین هوشیار، ناصر مهدوی و امین درفشه درباره بررسی مسائل فرهنگی باشگاه استقلال شرکت کرد.

سرپرست باشگاه استقلال در این جلسه مسائل فرهنگی را موضوعاتی مهم دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا مسائل فرهنگی از تئوری به عمل تغییر ماهیت دهد. مسائل فرهنگی در ورزش ما به‌ویژه بیشتر در حد تئوری و ایده است، اما می‌خواهیم با استفاده از حاضران در این جلسه و تشکیل کمیته توسعه فرهنگی گامی درست و اصولی برای حرکت از نقطه کنونی برداریم.

وی از حاضران در این جلسه که از اساتید دانشگاه و فرهیختگان بودند، درخواست کرد درباره این موضوع و برنامه‌های خود توضیحاتی را ارائه دهند تا بتوان برای باشگاه بزرگ استقلال اقدامی اصولی انجام داد. درنهایت مقرر شد پس از تشکیل رسمی کمیته توسعه فرهنگی، جلساتی با صادق ورمزیار رئیس آکادمی باشگاه استقلال و علیرضا منصوریان سرمربی تیم بزرگسالان استقلال برگزار شود تا بسترهای مناسب برای انجام این کار ایجاد شده تا بتوان در برای حل معضلات فرهنگی هواداران گامی مناسب برداشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.