وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال روسیه به طور رسمی اعلام کرد که با قربان بردیف، سرمربی ترکمنستانی تیم آزمون و عزت اللهی جهت سپردن هدایت تیم ملی این کشور جلسه داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی روسیه پس از کناره گیری لئونید از پست سرمربیگری به خاطر حذف زودهنگام از یورو ۲۰۱۶ در بلاتکلیفی به سر می برد.

ویتالی موتکو، وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در مصاحبه با یکی از خبرگزاری های ورزشی این کشور پیرامون انتخاب سرمربی جدید تیم ملی گفت: در حال بررسی نامزدهای مربیگری معرفی شده هستیم و جلسه کمیته فنی پنجشنبه گذشته برگزار شد. با تعدادی از دوستانم در این خصوص مشورت هایی داشتم.

وی افزود: در نهایت تصمیم گرفتیم شانس کار در تیم ملی را به مربی روسی بدهیم، زیرا ما فقط دو سال تا جام جهانی ۲۰۱۸ فرصت داریم و باید کسی را انتخاب کنیم که فوتبال روسیه، احساسات هواداران و سبک بازی و توانمندی های ملی پوشان ما را بشناسد.

رئیس فدراسیون فوتبال روسیه سپس با اشاره به درخواستش از کمیته فنی جهت معرفی نامزدهای داخلی خود گفت: کمیته فنی پس از بررسی های لازم اسامی چهار مربی را به من اعلام کردند.

ویتالی موتکو در خاتمه اظهار داشت: با قربان بردیف و چرچسوو صحبت کردم و با دو مربی دیگر نیز باید ملاقات هایی داشته باشم تا سپس بتوانم تصمیم نهایی را اتخاذ کنم.

وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال روسیه تاکید کرد که تا قبل از آغاز فصل جدید لیگ برتر روسیه سرمربی جدید تیم ملی این کشور را معرفی خواهد کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه روستوف روسیه نیز دو هفته قبل اعلام کرده بود در صورت تصمیم ویتالی موتکو، وزیر ورزش این کشور برای انتخاب قربان بردیف به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور مخالفتی با جدایی سرمربی تیمش نمی کند.

قربان بردیف، سرمربی یاران سردار آزمون و عزت اللهی هنوز به صورت رسمی قراردادش را با باشگاه روستوف تمدید نکرده و منتظر نتیجه جلسه اش با ویتالی موتکو جهت پذیرفتن هدایت تیم ملی روسیه می ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.