پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که مسئولیت تیم &#۱۷۱;ب&#۱۸۷; این باشگاه را زمانی که عضو هیأت مدیره بود برعهده داشت قصد دارد با خریدن سهمیه یک تیم لیگ دویی این بازیکنان را وارد مسابقات حرفه‌ای فوتبال کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین عبدی عضو سابق هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس که تیم «ب» این باشگاه را به راه انداخته بود پس از اینکه از هیأت مدیره این باشگاه کنار رفت توسط مسئولان باشگاه پرسپولیس تیم «ب» هم منحل شد تا وضعیت ۲۵ بازیکن این تیم که از بین ۲۵۰۰ بازیکن انتخاب شده بودند در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

با این همه عبدی به همراه محمود کلهر و مهدی هاشمی‌نسب یک بار دیگر بازیکنان این تیم را دور هم جمع کرد و با هزینه شخصی برای بازیکنان اردوی شبانه‌روزی در نظر گرفت تا این بازیکنان از وضعیت ایده‌آل بدنی خارج نشده و تکلیف آنها هم مشخص شود.

با این همه عبدی برنامه تازه‌ای برای این تیم دارد و قصد دارد در صورت فراهم شدن شرایط سهمیه‌ یک تیم لیگ دویی را خریداری کرده تا بازیکنان تیم «ب» پرسپولیس در قامت یک تیم لیگ دویی وارد مسابقات شوند.

همچنین عبدی و همکارانش قصد دارند آکادمی این باشگاه را هم به راه بیندازند تا علاوه بر فعالیت در مسابقات لیگ دو در زمینه استعدادیابی هم فعالیت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.