مربی فصل گذشته شیاطین سرخ می‌گوید که برای ادامه دادن به دوران کاری‌اش به‌عنوان یک مربی، چند تیم به او پیشنهاد داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رایان گیگز که در پایان فصل گذشته به دوران ۲۹ ساله حضورش در میان شیاطین سرخ پایان داد، می‌گوید پیشنهاداتی برای مربیگری در چند تیم دیگر دریافت کرده، اما آنها را نپذیرفته است.

گیگز ۴۲ ساله که پس از پایان دوران بازیگری‌اش در تنها فصل مربیگری دیوید مویس، به کادر فنی من‌یونایتد ملحق شد و دو فصل در نقش دستیار لوئیز فن‌خال کار کرد، ماه گذشته با انتصاب ژوزه مورینیو به‌عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ، به دوران حضورش در اولدترافورد پایان داد.

حالا او می‌گوید که پیشنهاداتی برای کار در کادر فنی چند تیم داشته است. گیگز به سایت گل گفت: من پیشنهاداتی داشتم، اما به‌طور جدی به آنها فکر نکردم. شاید تا یک ماه پیش هم نمی‌دانستم که از منچستریونایتد می‌روم. فرصت باشگاه‌ها برای استخدام سرمربیان‌شان کوتاه است و اکثر آنها گزینه‌های مورد نظرشان را استخدام کرده‌اند، چون می‌خواهند تیم‌های‌شان هرچه زودتر اردوی‌های پیش‌فصل را با مربیان جدید آغاز کنند. متأسفانه مهلتی که به مربیان داده می‌شود می‌تواند خیلی کوتاه باشد و کسی نمی‌داند در چهار پنج ماه آینده چه اتفاقاتی ممکن است برایش رخ دهد.

گیگز ادامه داد: من در حال حاضر هیچ پیشنهادی برای هدایت یک تیم ندارم و در این مدت اخیر وقتم را صرف لذت بردن از تعطیلات و انجام کارهای رسانه‌ای در طول جام ملت‌های اروپا کرده‌ام و اکنون هم اینجا در هند هستم تا در لیگ برتر فوتسال این کشور بازی کنم. فعلاً دارم از تعطیلات و اوقات فراغتم لذت می‌برم.

گیگز تجربه سرمربیگری هم دارد که البته محدود به چهار هفته پایانی فصل ۱۴-۲۰۱۳ پس از اخراج دیوید مویس از اولدترافورد می‌شود. آن چهار هفته اما برای هافبک ولزی پیشین من‌یونایتد بسیار تأثیرگذار بوده است.

وی تأکید کرد: با اینکه چهار بازی بیشتر نبود، اما برای من تجربه‌ای باورنکردنی بود. من تمام کارهایی لازم برای اینکه واجد شرایط مربیگری شوم، انجام داده‌ام اما هیچ چیزی آن احساسی را که هنگام نشستن روی نیمکت منچستریونایتد به‌عنوان سرمربی داشتم، به من منتقل نکردند. با اینکه آن مدت فقط دو هفته و نیم بود، اما من چیزهای زیادی یاد گرفتم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.