مدیرعامل باشگاه شهید منصوری با بیان اینکه قیمت واگذاری این باشگاه به دانشگاه آزاد در حد قرارداد یک بازیکن لیگ برتری است، گفت: به لطف مسئولان، استان تهران از فوتسال خالی می‌شود.

کریم منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره واگذاری امتیاز تیم فوتسال شهید منصوری به دانشگاه آزاد، گفت: دو هفته پیش بود که با دانشگاه آزاد به توافق رسیدیم و سه روزی است که کار رسمی شده. قرار است امروز پروسه واگذاری امتیاز منصوری نهایی شود.

وی درباره اینکه چرا منصوری قید تمیداری را زده است، تاکید کرد: هر سال ما را گول می‌زدند و برای کمک وعده و وعید می‌دادند ولی هیچکس از ما حمایت نمی‌کرد. دو سال ما را بازی دادند و با وجود تصویب کمک به منصوری، از حمایت دریغ کردند.

مدیرعامل باشگاه شهید منصوری تصریح کرد: متاسفانه برای فوتسال ارزش قائل نیستند. الان امتیاز تیم ما واگذار شد. شنیده‌ام تیم میثاق هم در حال واگذاری است. تیم تاسیسات هم که از بودجه دولتی استفاده می‌کند و زمزمه‌هایی برای عدم تیمداری این باشگاه هم بود. به لطف مسئولان، استان تهران کم کم از فوتسال خالی می‌شود.

منصوری در خصوص اینکه چرا دانشگاه آزاد تا الان به کمیته فوتسال چیزی در اینباره اعلام نکرده است، گفت: دانشگاه آزاد حتی تیمش را بسته و دو هفته است که تمرین می‌کند. آنها به زودی لیست خود را به کمیته فوتسال خواهند داد.

وی درباره مبلغ واگذاری شهید منصوری هم گفت: آنقدر قیمت فروش باشگاه پایین است که با گفتن آن آبروی فوتسال می‌رود. این مبلغ در حد مبلغ قرارداد یک بازیکن لیگ برتری است!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.