مدافع صبای قم با بیان اینکه هفته اول لیگ برای تمامی تیم‌ها حساس خواهد بود، گفت: صنعت نفت تیم ناشناخته‌ای است و باید در مقابل این تیم بازی منطقی ارائه دهیم.

هاشم بیک زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اولین دیدار صبای قم در لیگ برتر با تیم صنعت نفت آبادان، گفت: در هفته اول لیگ به خاطر عدم شناخت حریفان از یکدیگر، بازی ها غیر قابل پیش بینی است و هیچکس نمی داند چه نتیجه ای را در پایان دیدار کسب خواهد کرد.

وی تاکید کرد: ما با تیمی بازی داریم که از لیگ یک به لیگ برتر آمده است و هیچکس شناخت کافی از این تیم ندارد.

مدافع صبای قم در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه صنعت نفت تغییراتی هم در نفراتش داشته است، کار ما را دشوارتر می کند و ما باید با دقت و وسواس بیشتری این دیدار را آغاز کنیم زیرا شناختی از این تیم نداریم.

بیک زاده در خصوص وضعیت صبای قم نیز گفت: با توجه به اینکه ما دیرتر از سایر تیم ها کارهای بدنی و تاکتیکی را شروع کردیم، کمی شرایط برایمان سخت است زیرا مجبور شدیم یک بدنسازی فشرده را انجام دهیم تا بتوانیم خود را به آمادگی برای شروع لیگ برسانیم.

بیک زاده افزود: ما اولین دیدارمان در خانه است و این می تواند یک پوئن مثبت برایمان باشد و باید تلاش کنیم از این امتیاز کاملاً استفاده کرده و این دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم.

مدافع صبای قم در خصوص وضعیت دیگر تیم ها نیز گفت: تمامی تیم ها این فصل نفرات خوبی را جذب کرده اند و تیم هایی مثل استقلال، تراکتور، پرسپولیس و سپاهان و حتی ماشین سازی به دنبال این هستند تا بتوانند با نفرات جوان و باتجربه ای که جذب کرده اند، به قهرمانی در لیگ، جام حذفی و حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان برسند. فکر می کنم علاقه مندان به فوتبال فصل جذاب و حساسی را تجربه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم علاقه مندان به فوتبال در استان قم، تیم صبا را تنها نگذاشته و حمایت از تیم شهرشان یکی از علل موفقیت صبا در لیگ شانزدهم باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.