کاپیتان شیاطین سرخ از نقش جدیدی که آقای خاص به او در این تیم داده راضی و خوشحال است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از سه فصل بازی در نقش یک بازیکن میانی و گهگاه یک هافبک تخریبی، این روزها وین رونی در پستی بازی می‌کند که برایش راحت‌تر و لذتبخش‌تر است. کاپیتان ۳۰ ساله شیاطین سرخ تأیید کرد که از زمان روی کار آمدن ژوزه مورینیو به‌عنوان سرمربی من‌یونایتد پست بازی او هم تغییر کرده است و بعد از این به جای خط میانی، درست پشت سر مهاجم نوک تیم که به احتمال فراوان زلاتان ابراهیموویچ خواهد بود، بازی می‌کند. این در حالی است که رونی تا همین دو سه ماه اخیر زیر نظر لوئیز فن‌خال به‌عنوان یک هافبک میانی بازی می‌کرد.

رونی با ابراز رضایت از اینکه آقای خاص پست شماره ۱۰ (هافبک هجومی بازیساز) را به او محول کرده است، گفت: نقشی که من در تیم دارم تقریباً یک نقش آزاد است و من برای ایفای آن هیجان‌ زده‌ام. مورینیو به من درباره بازی به‌عنوان شماره ۱۰ تیم توضیحاتی داده است. این پست همان جایی است که حالا باید کارم را در آن شروع کنم و خودم را به شیوه‌ای مناسب با آن وفق دهم تا بتوانم گل بزنم. من در طول دوران بازیگری‌ام گل‌های زیادی زده‌ام و به‌همین دلیل در توانایی‌‌ام برای گلزنی ایمان دارم. امیدوارم که در فصل جدید نیز بتوانم چنین کاری را انجام دهم.

وی ادامه داد: من دوست دارم در جریان بازی نقش پررنگی داشته باشم و حالا دارم برای ژوزه بازی می‌کنم، کسی که هیچ ترسی از آزاد گذاشتن بازیکنانش برای پیشروی در میدان ندارد. این یک شیوه متفاوت بازی کردن است. حالا با یک سرمربی جدید و با ایده‌هایی متفاوت، اگر من بتوانم بازی خودم و توانایی‌هایم را در این تیم نشان دهم، می‌توانم موقعیت‌های خوبی بسازم و گلزنی کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.