کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: همیشه مقابل پرسپولیس خوب نتیجه گرفته‌ایم و فصل گذشته هم به این تیم نباختیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سایپا در اولین دیدارش در لیگ شانزدهم در ورزشگاه تختی میزبان پرسپولیس است. با ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا در مورد وضعیت این تیم گفت‌وگویی به شرح زیر داریم.

فارس: شرایط سایپا چگونه است؟

ما از ۲۵ خرداد تمریناتمان را آغاز کردیم و ۳۶-۳۵ روز خوب تمرین کردیم، بازیکنانمان انگیزه زیادی دارند، اردوی یک‌هفته‌ای هم در گرجستان داشتیم و دو بازی خوب انجام دادیم.

فارس: فصل قبل هم شروع لیگ خوب بودید،‌ اما در آخر وضعیت سایپا تغییر کرد.

بله، ما در نیم‌فصل اول جزو ۴ تیم بالای جدول بودیم، اما نیم‌فصل دوم وضعیت خوبمان را از دست دادیم و در نهایت با رتبه هشتمی لیگ را به پایان رساندیم، آن‌هم در حالی که هدف ما کسب سهیمه آسیایی بود. این فصل می‌خواهیم از تجربیات گذشته استفاده کنیم. حسین فرکی به عنوان سرمربی به تیم اضافه شده، ارتباط خوبی بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد، بازی‌های دوستانه‌ای هم انجام داده‌ایم. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی در این فصل بگیریم. ما همیشه از حاشیه‌ها دور بودیم، حتی زمانی که مشکلات مالی داشتیم، مشکلات مالی باشگاه را کسی متوجه نشد.

فارس: از قرعه سایپا در شروع لیگ راضی هستید؟

همه تیم‌ها قابل‌احترام هستند و تیم ضعیف وجود ندارد، البته برخی تیم‌ها تمریناتشان را دیرتر شروع کرده‌اند، شروع لیگ هم برای همه تیم‌ها سخت است.

فارس: در بازی اول باید به مصاف پرسپولیس بروید.

پرسپولیس همیشه تیم بزرگی است و هواداران زیادی هم دارد، این مسئله به بازیکنان تیم ما انگیزه بیش‌تری می‌دهد، فصل قبل یک بازی را بردیم و یک مساوی با این تیم داشتیم. مقابل پرسپولیس همیشه نتایج خوبی گرفتیم، امیدوارم بازی سه‌شنبه هم مسابقه خوبی از کار دربیاید.

فارس: به عنوان میزبان بازی را در ورزشگاه تختی برگزار می‌کنید.

برای ما ورزشگاه تختی و آزادی خیلی فرقی ندارد، شاید به‌خاطر اینکه دو روز متوالی نمی‌توان در ورزشگاه آزادی بازی کرد، بازی ما به تختی منتقل شده است، زیرا روز قبل استقلال در این ورزشگاه بازی دارد. ما می‌خواهیم لیگ را خوب شروع کنیم و این شروع خوب تداوم هم داشته باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )