مربی و سرپرست آنالیزورهای استقلال اولویت کار را بالا بردن کیفیت بازی‌های این تیم برشمرد.

سیدصالح مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت استقلال در آستانه آغاز لیگ برتر اظهار داشت: کادر فنی همه تلاشش را برای آماده‌سازی استقلال انجام داده و بازیکنان نیز به درک تاکتیکی رسیده‌اند تا تیم آماده‌ای روانه مسابقات شود.

وی افزود: همه تلاش‌مان را خواهیم کرد که استقلال هوادارانش را خوشحال کند. اولویت ما، بالا بردن کیفیت بازی‌های استقلال است. البته معنایش این نیست که کسب نتیجه اولویت بعدی باشد، اما تنها دنبال نتیجه نیستیم. وقتی تیم کیفیتش را نشان دهد، به دنبال آن نتیجه نیز می‌آید.

مربی و سرپرست آنالیزورهای استقلال درباره رزومه کاری‌اش گفت: ۱۰ سال پیش عضو تیم ملی ساحلی و نیروی زمینی بودم. به دلیل مصدومیت و یکسری مسائل به فوتبال ادامه ندادم و به مربیگری و آنالیزوری رو آوردم. در ابتدای کارم، در خدمت مرحوم ناصر حجازی و امیرحسین پیروانی در تیم ابومسلم بودم و پس از چند سال کار همراه تیم فوتبال امید در مقدماتی بازی‌های المپیک با علیرضا منصوریان مشغول کار شدم. در این مقطع، با کارلوس کی‌روش آشنا شدم و مدتی هم با میک درموت کار کردم.

مصطفوی ادامه داد: همراه میک به النصر امارات رفته تا با والتر زنگا کار کنیم. در همان جا در خدمت اریکسون بودیم که مدیر فنی این تیم شده بود. پس از آن به الجزیره امارات رفتیم و این تیم را برای نخستین بار به جمع ۱۶ تیم برتر آسیا بردیم. سال بعد با درخواست علیرضا منصوریان به نفت‌ تهران رفتم و کادر فنی رویایی را داشتیم و نتایج خوبی کسب کردیم. امسال هم با درخواست دوباره منصوریان در خدمت استقلال هستم.

وی در واکنش به انتقاداتی که برخی از پیشکسوتان نسبت به کادر فنی استقلال کرده‌اند، گفت: در ابتدا باید از همه پیشکسوتان اجازه بگیرم و امیدوارم خدمت کوچکی به استقلال کنم. باعث افتخار است که بتوانم برای این تیم کاری کنم. نام بردن از افرادی چون والتر زنگا و اریکسون دلیل نمی‌شود که آنها را همطراز باشگاه استقلال و پیشکسوتان این تیم بدانم. ۱۰ سال است با منصوریان افتخار آشنایی دارم و از نظر اخلاقی و تاکتیکی روی من شناخت دارد و سعی می‌کنم هر کاری از دستم برآید، انجام دهم. با اتکا به دانش به روز منصوریان، روزهای خوبی در انتظار هواداران خواهد بود.

مربی و سرپرست آنالیزورهای استقلال در پایان گفت: از هواداران استقلال تقاضا می‌کنم صبور بوده و حمایت کنند تا شاهد موفقیت تیم‌شان باشند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )