تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که خسرو حیدری بدون مشکل با آبی‌پوشان تمرین کرد و نسبت به یک شایعه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال در ادامه روند آماده‌سازی خود برای بازی با نفت تهران از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرینات خود را پیگیری کرد. با توجه به اینکه مجموعه ورزشی آزادی و مسئولانش طی روزهای گذشته از ورود تماشاگران به داخل مجموعه جلوگیری می‌کردند، امروز نیز این اتفاق رخ داد و به همین علت تماشاگران نتوانستند مجوز ورود پیدا کنند.

* خسرو حیدری هافبک تیم استقلال که روز گذشته با آبی‌پوشان تمرین نکرده بود، امروز در محل تمرین حاضر شد. وی هنگامی که وارد زمین می‌شد خطاب به خبرنگاران گفت دیروز تمرین نکردم، چون صبح به تست پزشکی رفته بودم. وقتی هم به تست پزشکی برویم بدنمان خیلی خسته می‌شود، به همین دلیل وقتی با آقای منصوریان صحبت کردم او خواست فشار به بدنم نیاورم، البته امروز دیدم که برخی نوشته بودند من مصدوم هستم، اما اصلاً این‌گونه نیست، نمی‌دانم چرا تا اتفاقی می‌افتد همه می‌نویسند من مصدومم.

* مجید حسینی مدافع تیم استقلال برای دومین روز متوالی در تمرین آبی‌پوشان حضور نداشت.

* قبل از شروع تمرین سرمربی تیم استقلال برای دقایقی با لیدرهای این تیم در گوشه‌ای از زمین به صحبت پرداخت.

* وریا غفوری که گفته می‌شد مصدوم است و در بازی اول آبی‌پوشان مقابل نفت تهران غایب خواهد بود، امروز پابه‌پای دیگر بازیکنان استقلال در کارهای گروهی شرکت کرد.

* گزارشگر برنامه نود در تمرین امروز استقلال حضور داشت و با علیرضا منصوریان به خوش‌وبش پرداخت. رضا یونسیان که گزارشگر ۹۰ است، امروز با پیراهن تیم فوتبال پاریسن ژرمن در تمرین استقلال شرکت کرده بود که این موضوع جلب توجه می‌کرد.

* در بخشی از تمرین امروز آبی‌پوشان بازیکنانی نظیر کاوه رضایی و فرشید اسماعیلی مشغول زدن ضربات آزاد بودند که منصوریان خودش را به آنها اضافه کرد و نکاتی را به بازیکنان ایستگاهی‌زن استقلال منتقل کرد.

* بخشی از تمرین امروز آبی‌پوشان به تمرینات هوازی اختصاص داشت، شاگردان منصوریان زیرنظر استیو جونز مربی بدنساز این کار را انجام دادند.

* وی در بخشی از تمرین امروز حمید بابازاده مربی گلرهای استقلال با دروازه‌بانان این تیم مشغول تمرین بود که علیرضا منصوریان بالای سر آنها حاضر شد و تمرینات را زیرنظر گرفت.

* در بخش اول بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در گروه‌های مختلف کار با توپ انجام دادند. در بخش بعدی فوتبال درون‌تیمی انجام شد که استقلالی‌ها ۵۰ دقیقه این بازی درون‌تیمی را پشت سر گذاشتند.

به گزارش فارس، تمرینات تیم فوتبال استقلال فردا در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.